Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Çabucak bittin

Çabucak bittin
 

Desire For You


Bir kitabın ön sözü gibiydin,
Seni okumadan kitaba başlamak çok anlamsızdı...
Ama üç beş sayfadan ibarettin...
Çabucak bittin...
Hem de defalarca okumama rağmen yine de bittin...
Bittiğinde kitaba başlamam gerekirdi ben başlamadım...
Anlamadım seni herhalde diye ben başa sardım...
Her sarışımda aslında kendimi kandırdım..
Her bitişinde başına döndüm yine okumaya başladım...
Ama sen yine bittin...
Kendini bana ezberlettin...
Bu da yetmedi...
Bitmene engel değildi ve bittin...
Bitme diye öyle yavaş okudum ki seni...
Her cümleni kelimelere böldüm yetmedi...
Her kelimeni hecelere, hecelerini harflere böldüm...
Seni cümle cümle okudum, kelime kelime tanıdım...
Hece hece anlayıp, harf harf anlattım...
Yetmedi sen yine bittin...
Seni ben bitirmedim sen kendin bittin...
Bittin ama ezberimdesin...
Hayatımda okuduğum en anlamlı ön sözdün...
Ama artık bittin...
Seni tekrar etmeyeceğim...
Seni yazan yazar kısa yazmış...
İstemesende bir sonun vardı...
Sen roman değil bir ön sözdün...
Sayfa sayfa romanın en başındaki sayfalardın... Anlamlıydın ama kısacıktın..
Son defa okudum ve bittin...
 

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..