Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Çabuk unuttuklarımıza küçük bir kıssa

Çabuk unuttuklarımıza küçük bir kıssa
 

RESİM INTERNETTEN ALINMIŞTIR


ÇABUCAK UNUTUYOR MUYUZ NE?

GEÇMİŞE KISA BİR YOLCULUK BENDEN SİZE...

“İTAATSİZİM”

Abartılı talepleri bir kenara bıraktım.

İleri demokrasinin meyvelerini topluyorum.

Üniversite sınavında yapıldığı iddia edilen,

Her neyse ki hocaların anlamadığını

Anlarmış gibi yapmayacağım.

Tatmin olmadım ve itaatsizim.

İDO satıldı, değerine mi?

İktisatçıların ve ekonomistlerin işine karışmayacağım.

Tatmin olmadım ve itaatsizim.

Meclis tatil edilirken, kadın hakları

Hak var da uygulama nanay.

Tecavüzün iyi niyetlisi çeker halay.

Hukukçuların konusu yermiyorum.

Tatmin olmadım ve itaatsizim.

Havyan hakları mı anlamadım.

İnsanının hakkı olmayan bir düzen.

Hak aramıyorum bunu da hukukçular bilir.

Tatmin olmadım ve itaatsizim.

Açılım maçılım derken boğuldular.

Siyasetçi de değilim aklım ermez,

Kimin hakkını kime teslim ettiler bilinmez.

Tatmin olmadım ve itaatsizim.

Gazeteciler içerde, içerdekiler dışarıda.

Nedenini bilmiyorum, bilen varsa söylesin.

Amcam bağımsız, etki yok, yetki çok.

Tatmin olmadım ve itaatsizim.

Yandaş, partidaş, cematdaş değilim.

Olsam nasıl olurdu, olan ne oldu?

Yok sorgulamıyorum, ben doğru yoldayım.

Tatmin olmadım ve itaatsizim.

Seçilecekleri seçenler belli, ama biz değiliz ki

Seçtiklerini seçmekten başka açar yok.

Bunu da katta yermiyorum.

Tatmin olmadım ve itaatsizim.

İki ay tatil yap, kıyak maaş.

Vekilimdir ne yapsın meclis kararı

Milletin Meclisi’ne kafa tutup almasın mı?

Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın.

Tatmin olmadım ve itaatsizim.

Sandıktan kim çıkar, nasıl çıkar bilinmez.

Bir koç ta çıkmaz bana kalsa, kalmaz ama.

Kılavuzu karga olanın burnu da koçtan çıkmaz.

Kargalarla yapılan en son savaşı hatırlatsam,

Hafızası yok benimkilerin boş verdim aldırmayın.

Tatmin olmadım ve itaatsizim…

Neymiş; Tatmin ve itaatsizlik içeriği ileri demokrasinin dilimize kattıkları.

Kafanıza göre takılın, sağlıkla mutlu ama “İTAATSİZ” kalın…15/11/2011

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..