Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Cadde ve Sokaklardaki Ağaçlar; Meyvesi Yok Poleni Çok, Kuşlar Gibi Dallarına Yuva Yapsak Olurdu

Cadde ve Sokaklardaki Ağaçlar; Meyvesi Yok Poleni Çok, Kuşlar Gibi Dallarına Yuva Yapsak Olurdu
 

Cadde ve sokaklardaki ağaçları sorun yaptım, çocuğum olmadı torun yaptım.

Ya Kerim Korkut aptalın biri ya da siz çok akıllısınız, yav hiç cadde ve sokakta ağaç olur mu dağ başı mı burası. Ayılar ağaçları görüp orman sansa ne yapacaksınız! Allahtan memlekette fazla ayı yok ama bolca dayı var.

Ne faidesi var? Hadi bakalım şehirciler! Ben Seyyar Tayyar, şehri ben icat ettim!

“Manzara” Evlerin duvarlarına ağaç resmi yapın.

“Koku” cadde ve sokaklardaki ağaçlar kokuyor mu?

Ben telefon manyağıyım, mesaj attığım hatuna çok dalmışım bir iki kez çarptım “Önüne baksana lan” filan demedi! Yani külliyen zarar.

Kaldırımın ortasında dut ağacı, uzanıp alayım derken zaten yarısı da yere inmişmiş ayağım kaymaz mı? Ulan Kel Hasan’ın meyve bahçesi mi burası!

Polen dert değil alerjim yok da şu yaprak döken ağaçlar var. Çöp değilmiş toplamıyorlar bir de iyi mi? ”Yaprak bu Korkut, nasıl toplanır, hele de rüzgâr varsa…” Çam dik, dalına kertenkeleler yuva yapsın!

Cadde ve sokaklardaki ağaçlardan memnun olanı görmedim, “Abi canım yeşil istiyor bunlar kesmiyor köye gidiyorum, geçen yıl o kadar dalmışım ki tereyağı diye torbaya yaprak doldurmuşum” Hadi lan ne alaka, hani biraz benzerlik olsa, madem yeşil dolduruyorsun hiç değilse asma yaprağı doldursaydın o da yeşil. “Abi Tokat bize Moğolistan’dan daha uzak” Niye ki Mozambik’te mi oturuyorsun?

Nerede oturduğu içime dert oldu…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..