Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Cafe Milliyet te yayına çıkıyoruz!

Cafe Milliyet te yayına çıkıyoruz!
 

10/04/2008 tarihli Milliyet'ten


Cafe Milliyet eki 5 inci sayfada,"Blog,dan seçtiklerimiz" bölümünde yarım sayfalık kocaman bir yer ayırılmış bizlere!
İki MB yazarımızın blog yazısına yer verilerek ürettiklerimiz taçlandırılmış!
Evet artık bizlerde Milliyet gazetesi sayfalarında yer alıyoruz!
Yanlış anlaşılmasın sadece internet te değil,gazetedeyiz artık!
Hem bir defaya mahsus değil,tıpkı profesyonel yazarlarımız gibi!
Milliyet yöneticilerinin MB yazarlarına bir armağanı olmalı bu sürpriz.
Geçtiğimiz pazartesi günü ilk kez farkettim,hepimizi ilgilendirecek bu sevindirici uygulamayı!

Ve balkona istiflediğim eski tarihli gazeteleri karıştırdığımda yanılmadığımı anladım!

17 mart tarihli Cafe Milliyet ekinde kendi adıma rastlamam, ve yayınladığım "Kıskançlık" başlıklı blog yazımı görmem çok mutlu etti beni.

Farklı tarihlerdeki diğer gazetelerde ise hepimizin yakından tanıdığı arkadaşlarımızın yayınladığı blog yazıları vardı.

Kimbilir belki de,benim sonradan farketmem gibi sizin de blog yazınız yayınlanmış ve dikkatlerinizden kaçmış olabilir!

Darısı diğer yazar arkadaşlarımın başına diyor,ve sizleri bu konuda bilgilendirmeyi kendime bir görev olarak görüyorum.


Bu yeni uygulama sayesinde tanınmamız kaçınılmaz olacak galiba!

Tıpkı gülümsemenizi amaçladığım aşağıda verdiğim link teki yazımda olduğu gibi!

"Kimse tanımadı beni"başlıklı blog yazım: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80465

Daha nice başarılı çalışmalarda buluşmamız dileklerimle..

Saygılar selamlar....






 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..