Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cafelerdeki Erkekler….

Cafelerdeki Erkekler….
 

Onlar yeni moda işadamları…

Gündüzleri Beyoğlu’nun elegant cafelerindeler.

Kimisi takım elbiseli,kimisi sportif.…

Tavırları ise etrafı takmıyoruz, biz varız, başka kimse yok cinsinden.

Kimisi kel, kimisi hafif sakallı, kimisi kısa saçlı, kimisi uzun..

Bir standartı yok yani anlayacağınız.

Ama deyim yerindeyse çok metroseksüeller çok!…

Ses tonu konusunda hepsinin ortak bir tınısı var.

Yayvan, tok ama ukalaca bir tını bu!

Sanki kibarlığı silahla dayatmışlar, öyle konuşuyorlar.

Hepsinin ise tek bir ortak noktası var.

Notebookları.

‘Onsuz’ yaşayamıyorlar.

Neredeyse tuvalete bile ‘onlan’ gidecekler.

‘Onsuz yapamıyorum abi, olmuyor, elim gitmiyor , ‘

’Birkaç kez denedim ama maalesef, olmadı, ayrılamadım, ben de çareyi tuvalete taşımakla buldum.’

Devam edelim,

En çok wirelessi bulan teknolojiye duacılar.

Onlar için ofis de çalışmak out!

Varsa yoksa cafeler.

Özellikle popüler olanlarından.

Bir cafe laptopcusunu tanımamanız neredeyse imkansız bir şey.

Çünkü daha kapıdan girer girmez ben buradayım diye bağırır.

İlk iş olarak bir masa bakar.

Yerleşim yerini beğenip seçtikten sonra, notebookunu açar,

Ve bağlanır.

Ama nereye?

İşte bütün mesele de burada?

Cafe laptopcusu iş mi yapacaktır, yoksa msn’de chat mi ?

Belki de bluetoothlardan yakaladıkları kızlarla yeni bir tanışma yolu keşfetmiştir.

Olamaz mı?

Üstelik tek kahve ile bütün gün bedeva internet hizmeti alarak.

Akıllıca.

Bir de 2.grup var.

Yani wireless olmadan sadece notebooku açanlar.

Hani iş yapıyormuş gibi gözüken cinsler…

Genelde havaalanlarında bulunuyor böyleleri,

Bekleme koltuklarına oturur oturmaz ‘onu ‘açıyorlar.

Çok meşguller,

Çok yoğunlar,

Büyük işadamları onlar,

Ya da danışman, finansçı vs…

O kadar ki havaalanında bile 2 dakikalık bekleme sürecinde şirket kurtarıyorlar.

Hem de boş excell sayfalarında.

Evet boş,

Görüntü var içi boş.

Daha ne diyeyim..

Not:Cafe laptopcusu sadece erkekler değil elbet.Aynı tarzda kadın versiyonu da var..Bu yazıda sadece erkeleri ele aldım.Bayanlar es geçilmedi. Haberiniz ola !

Itır Arayıcı

 
Toplam blog
: 50
: 2013
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..