Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '15

 
Kategori
Sinema
 

Çağan Irmak' dan 'Nadide Hayat'

Çağan Irmak' dan 'Nadide Hayat'
 

Sıradan bir haftasonu. Hayatımızın merkezine sualsizce gelip oturmuş alışveriş merkezinlerinden birinde geziyorsunuz, belki bir kahve içtiniz dev kahve zincirlerinden birinde. Belki biraz da alışveriş yaptınız, gardrobunuzda hiç kıyafetiniz olmadığı bahanesiyle girdiğiniz mağazadan, içinde gardrobunuzdaki kıyafetlerin benzerleri olan poşetlerle çıktınız. Canınız sıkıldığı için hadi bir de sinemalara bakayım neler varmış dediniz. Film afişlerinde gezinen gözleriniz birden parladı. Çünkü o yönetmenin yeni filmi gelmişti. Konusu, oyuncuları, senaryosuna bakmadan sadece O' nun filmi olduğu için koşa koşa filme gireceğiniz yönetmen. Sizin için de böyle yönetmenler var mı bilmiyorum ama benim için tarif ettiğim kişi hiç şüphesiz Çağan Irmak. Çağan Irmak' ın imzası olan her projeye büyük bir heyecan ve beklenti ile gittim ve hiç hayal kırıklığına uğramadım. Elbette filmler arasında bende daha büyük etki bırakanlar oldu. Örneğin Karanlıktakiler ve Babam ve Oğlum filmlerini defalarca izlesem de, hala her denk geldiğimde beni televizyonun karşısına çiviliyor. Ve her defasında hayranlık ve içimde yükselen yoğun duygularla baş başa kalıyorum filmin sonunda. Dram konusunda tam bir usta olan Çağan Irmak, kendi instagram sayfasından yaptığı paylaşımda bu filmde güldüreceği mesajını vermiş.  Filmin başrolünde Demet Akbağ yer alırken Yetkin Dikinciler, Sevil Akı, Irmak Örnek, Ümit Erlim, Gizem Erdem, Sadi Celil Cengiz kadronun kalanını oluşturuyor. Filmin konusu ise, eşini kaybeden bir kadının, gençlik hatalarını telafi için çıktığı yolculuk. Konusu itibariyle de eğlenceli ve keyifli bir filmin bizi beklediğini ve Çağan Irmak' ın sevenlerini yine hayal kırıklığına uğratmayacağını düşünüyorum. Geriye sadece aralık ayını bekleyip  filmi izlemek kalıyor. 

 
Toplam blog
: 8
: 213
Kayıt tarihi
: 27.07.15
 
 

Genç bir mühendisim. Amatör olarak öyküler yazıyorum. Ama kendimi bununla sınırlı tutmuyorum. Pay..