Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '14

 
Kategori
Magazin
 

Çağatay Ulusoy / Sanat – Para – Aşk arasından, Aşkı seçti!

Çağatay Ulusoy / Sanat – Para – Aşk arasından, Aşkı seçti!
 

Çağatay Ulusoy bu yaz sinema filmi yok, tatil yapacağım dedi ve Özcan Deniz’in film teklifini geri çevirmişti.

Bu karar tamamen onun özeli olsa da, ben sorgulamadan edemedim. Çünkü sevenlerinden de tepki aldı. Herkes ondan 2.Sinema filmini bekliyordu. Çağatay Ulusoy, “Tatile çıkacağım, bu yaz film çekmeyi düşünmüyorum.” Diyerek cevap vermişti. Özcan Deniz de bu teklifi yaptığına pişman olmuş; “Keşke ona hiç teklif götürmeseydim.” Demişti. 

Çağatay’ın bu kararı en az Özcan Deniz kadar, sevenlerini de çok üzdü. Çok kişi de Çağatay Ulusoy, kariyeri, sanatı ve parayı bir kenara atarak aşkı seçtiğini düşündü. Önceki akşam da (19 Mayıs akşamı saat:22,45) ATV televizyonu da, Çağatay’ın bu kararına nazire yaparcasına, 2011 yazında oynadığı “Anadolu Kartalları” filmini tekrar gösterime soktu. Ben daha önce sinemada seyretmiştim, tekrar seyrettim. Çağatay’ın o zaman bu filmde, daha ilk dizisi olan “Adını Feriha Koydum” da 6 aylık kamera deneyimine rağmen çok da başarılı olduğunu herkes gördü. Bu tat damaklarında kalanlar, ondan ikinci sinema filmini hep istiyorlardı. Şimdi Çağatay Ulusoy artık çok deneyimli, kariyer sahibi bir kişi oldu. Şayet oynasaydı, Özcan Deniz’in deneyimi ile birleşecek, gişe rekorları kıracak bir film ortaya çıkacaktı. Çağatay için de çok iyi ikinci bir deneyim olacaktı.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Şu günlerde Menajeri Engin Aykanat’a, twiterdan Çağatay sinema filmi çevirsin diyerek bolca tweetler atılıyor. Ama Çağatay tercihini yaptı. Amerika’da Serenay Sarıkaya ile, bir Workshop’da kısa bir eğitim, arkasından Meksika sahillerinde 12 günlük bir tatil yapacaklar.

Ben gene de bir açık kapı bırakıyorum. Bu yaz tatilini bir sinema filmi de sıkıştırılabilir mi? Ancak şunu da unutmamak lazım, iyi bir yapım emek ve zaman ister deyip, herhalde olmaz diyorum. 2015 yazına inşallah. Belki de Hazal kaya ile olur bu sinema filmi, zaten çok isteniyor.

Lafı pek de uzatmayalım. Çağatay Ulusoy’un kişiliğini bildiğim için, şöhret sarhoşu olduğunu tahmin etmiyorum. “Medcezir” dizisinde sezon başından bu yana çok da yoruldu. Çok da iyi performans gösterdi. Sezar’ın hakkını Sezar’a verelim. Bu tatili sevgilisi Seranay ile hak etti, diyelim.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Netice itibariyle yakışıklı oyuncu Çağatay Ulusoy; Sanatı, şöhreti, kariyeri ve parayı bir tarafa bırakarak aşkı seçmiş oldu.

Ben kendi adıma, bu onun tamamen bir özeli olduğu için, kararına saygı duyuyorum amma, iyi bir oyuncu olmak fedakarlık ister demeden de edemiyorum.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Amerika’daki kısa oyunculuk eğitimlerinde başarılar ve her ikisine de şimdiden iyi tatiller diliyorum.

Allah dileyen herkese, Çağatay Ulusoy şansı versin.

 

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller internetten, Medcezir ve Çağatay Ulusoy resmi twitter sayfasından  kopyalanmıştır.

 

 

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..