Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '13

 
Kategori
TV Programları
 

Çağatay Ulusoy, aşk zamanı değil, iş zamanı

Çağatay Ulusoy, aşk zamanı değil, iş zamanı
 

Star TV. de “Medcezir” henüz başlamadı. Ben dereyi görmeden paçaları sıvayıp, olacaklarla ilgili birtakım öngörülerimi Çağatay Ulusoy sevenleriyle paylaşmak istiyorum. Çağatay’ı iyi tahlil etmiş bir yazar olarak bu cesareti kendimde görüyorum. Zira hakkında bu güne kadar 23 blok yazısı yazdım. Fanları her gün attıkları tweetlerle her şeyi paylaşmaktalar. Hoşgörünüze sığınarak görüşlerimi açıkça yazıyorum.

Bugün (2 Ağustos) ilk tanıtım çekimleri başlıyor. Şimdiden bir bardak suda fırtınalar kopmaya başladı. Sosyal Medyada ve bazı magazin sayfalarında Çağatay Ulusoy gaza getirilmeye çalışılıyor. Dilerim Çağatay gaza gelmez. Serenay Sarıkaya ile “aşk yaşayacak” deniyor. Asla, aşk dizi de olmalı, sette kalmalı. Serenay ile aşk dizide olacak, gerçekte değil. Ben böyle diyorum ve bunu Çağatay’ a söylüyorum. Tabii ki bütün performansını dizide gösterecek, sanatını konuşturacak. Emir’ in Yolu’ daki gibi, Adonis kaslarını göstermek değil, oyunculuğunu bekliyor sevenleri ondan.

Aşk ile işi karıştırmamak lazım. Emir’in Yolu’ da reklam uğruna Gizem Karaca ile aşk dedikoduları çıkartıldı. Yattaki öpüşme sahneleri abartılmıştı. Yok, Yönetmen “stop” demiş de Çağatay-Gizem öpüşmeye devam etmişler. Bu sahneler magazin basınında günlerce yer aldı. Bu durumdan Çağatay oldukça rahatsız oldu, hatta zarar gördü diyebilirim.

Medcezir de de, konu aşk olacak. Serenay ile bol öpüşme ve hatta sevişme sahneleri geçecektir. Bu set resimleri magazin basınında abartılı olarak yazılacak, resimlerin altı doldurulacak. Burada rahatsız olan gene Çağatay olacak. Fanları da rahatsızlıklarını Sosyal medyada dile getireceklerdir.

Bütün bu olacakları meydan vermeyecek tek isim Çağatay’ın ta kendisidir. Her zaman söylediğim, o dik ve karalı duruşunu sergilemesi, bu işi sadece sanat için yaptığını bilmesi gerekir. Yoksa bu bataklık çamuruna bir batarsa, inanın onu kimse kurtaramaz. Hatta yok olur gider. Bu dizi onun son ve tek şansı, ya kendini gösterecek, ya gösterecek, başka şansı yok.

Tekrar söylüyorum, Aşk ile işi karıştırmaması lazım. Fanları onu gerçek duygularla seviyor. Dizi de oynanan aşk oyununu, gerçek hayatta da aşka dönüştürme hatasına düşerse fanları onu hiç af etmez. Kendisi daha önceki yıllarda yapılan röportajlarda “Allah belamı versin, bu çevreden biriyle ilişki yaşamam” demişti. Çağatay, sözünü tutması ve arkasında durması lazım. Fan demek, o kişiyi karşılıksız seven, hayranı olan kişilerdir. Bu nedenle tuttuğu, fanı olduğu kişinin her hareketi o kişiyi, ya çok sevindirir ya da tersi çok üzer. Fanlarının tarafıma attıkları tweetlerde bunu görüyor ve biliyorum.

“Adını Feriha Koydum” dizisinde yaşanan aşk öyle bir aşktı ki, herkes o aşkta kendisine bir yer buldu. Gözleriyle gördü, yüreği ile sevdi, hissetti, yaşadı, yaşattı. O kişilerin fanı oldular. Feriha ile Emir’inyaşanan o büyük aşk, dizide kaldı. Hazal Kaya ile dizi dışına taşmadı. Bu nedenle her ikisi de birer obje oldular. Onlar birer Fenomen oldular. Fanları oldu, Fanı olan  kişi, özverili, yürekli ve fedakâr olmalıdır. Türk Sinemasında örnekleri vardır. Türkan Şoray, Hülya Koçyiğit, Ediz Hun, Kartal Tibet ve Tarık Akan gibi. Ediz Hun bir programında, sevenlerini üzmemek, onların sevgisini sürdürebilmeleri için, 30 yaşına kadar evlenmediğini söylemiştir. Fan sevdiği kişiyi, hiç kimseyle paylaşmak istemez.  Çağatay Fanlarından birisi Şöyle bir tweet attı. Aynen aktarıyorum. “Şöyle bi düşündüm de gelecekte Çağatay evlendiği zaman biz naparız ki, benim kesin bi gözlerim dolar”. İşte böyle sayın okurlarım. Fan olmak işte böyle bir şey olsa gerek.

Çağatay Ulusoy’ u sevenleri ve fanları bundan sonra, sansasyonel haber ve aşklarıyla değil oyunculuğu ile görmek, başarılarıyla övünmek istiyorlar. Geçtiğimiz bir yıl içinde, sevenlerin senin için çok üzüldüler. Bunu unutma lütfen. Lafım sana Çağatay Ulusoy.

Burada belirtmek isterim ki, Ay Yapım’ın sayın yapımcısı Kerem Çatay ve yönetmen Ali Bilgin’ e de iş düşüyor. Bu tür olamayan ilişkileri reklam konusu yapılmasını izin vermemeleri gerekir.

Çağatay ve Hazal Fanlarına;  Her ikisini de çok sevdiğinizi biliyorum. Eylül ayında ayrı kanallarda dizileri başlayacak. İsteyen istediğini seyreder. Lütfen ama lütfen bu ikilinin tekrar ileride bir araya gelmesini istiyorsanız, aleyhlerinde Sosyal Medyada anti propaganda yapmayalım. Unutmayın bu ikiliyi siz yarattınız, ileriki yıllarda sizler tekrar bir araya getireceksiniz. Her ikisinin de İngiltere’ de, Waldenburg International Collega seçtiği en etkili 5 Türk’ den ikisi Çağatay Ulusoy ve Hazal Kaya. Bu başarıda sizlerin etkisi azımsanmayacak kadar büyüktür.

Bugün “Medcezir” dizisi motor deyip, ilk tanıtım çekimleri başlıyor.

Medcezir’ de yolun açık olsun Çağatay Ulusoy, o güzel yüzün hep gülsün.  Tüm güzellikler başarılar daima seninle olsun.  Unutma sevenlerin hep arkanda seninle beraber.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blok: milliyet.com.tr/cansever

 

Not: İzinsiz yazıdan alıntılar yapılması ya da kaynak belirtilmeden aynen yayınlanması yasaktır.

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..