Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '13

 
Kategori
TV Programları
 

Çağatay Ulusoy-Serenay Sarıkaya/Gel-Gitlerle yaşanacak Aşk-Medcezir

Çağatay Ulusoy-Serenay Sarıkaya/Gel-Gitlerle yaşanacak Aşk-Medcezir
 

Ece Yörenç Medcezir settinden


Sanırım Ece Er olarak bendeniz tsunami yaşıyorum. Her anını saniyelerle takip eden hayran kitlesi ile Hollwood’u aratmıyoruz Vesselam! Kimlerden mi bahsediyorum? Çağatay Ulusoy hayranlarından… Geçtiğimiz Şubat ayında atılan imzadan sonra sabırsızlıktan yerinde duramayan fanlar, dalgalar halinde büyüyen heyecanları ile Eylül ayını neredeyse dilekçe ile bir ay önceye aldıracaklar.

28 Temmuz’da Ece Yörenç’in dizinin adını twetterdan açıklaması ile ortalık kıyamet alanına döndü. Dizinin adı Med-cezir olarak açıklandı, sadece twitter sallanmadı, facebook yerinden oynadı. İnanır mısınız, telefon açan mı istersiniz, mesaj kutuma düşen şenlik dolu mesajlar mı?

Bu kutlama halinin bir de ters yönü var Hazalistler, Femirciler, AFKcılar da tam aksine üzüntü ile dolu yakınan mesajlar ve telefonlar ile geri döndü. Haliyle bendenizde kolu bacağından çekiştirilen bez bebeğe benzedim, kime cevap vereceğimi bilemedim, telefonum sürekli meşgulde, aynı anda 3 kişi ile mesajlaşıp, omzuma sıkıştırdığım telefona da laf yetiştirdim. Sağ olsunlar, bütün fanları çok seviyorum zannımca onlar da beni... Sakın yakınma sanılmasın, bir taraftan sevinçlerini paylaşırken diğer hayranların da üzüntülerine ortak oluyorum.  Ama bu kadar çılgın, tutkulu hayran kitlesi benim de ilk defa karşıma çıkıyor. Umarım herkesin istediği olur da sevinç çığlıklarına karışan kalp kırılma sesleri diner. Yapımcılar da bir çözüm üretirler…

Artık konuya dönsem iyi olur sanırım…

Aylardır beklenen dizinin adı artık biliniyor Medcezir…Kanalının Star Tv olduğunu açıklamıştık zaten. Oyuncu kadrosunun son haline göre durum şu mahalde:

Amerika'nın sevilen dizisi THE O.C. ülkemize Medcezir ismiyle uyarlanıyor. Dizinin başrollerinde Çağatay Ulusoy ve Serenay Sarıkaya yer alıyor. Senaristliğini Ece Yörenç ve Melek Gençoğlu'nun üstlendiği dizinin yönetmen koltuğunda ise Ali Bilgin oturuyor. Hazar Ergüçlü ve Barış Falay'ın da rol alacağı açıklanan diziye usta oyuncu Can Gürzap ve Taner Ölmez katıldı. Ece Yörenç ‘’çekimler 2 Ağustos’da başlıyor!’’ diyerek fragmanların da Ağustos itibari ile kanalda dönmeye başlayacağını haberini verdi.

Sağ olsun Ece Yörenç hanımefendi yapımın reklam sorumlusu gibi saniye saniye her bilgiyi sosyal medyadan açıklıyor. 30 Temmuz günü de  ‘’bugün ana mekanlarda fotoğraf çekimi var.. tam kadro karşınıza çıkmak için hazırlanıyor’’ diyerek bizleri bilgilendirdi. Twitter birbirine girdi, hayranlar gözlerini ekrandan, parmaklarını tuşlardan ayırmadan takipteydiler.  Aman efendim o ne hız parmakların gücüne yetişmek mümkün değil, nasıl da tuşlara akın edercesine dokundular…

Ben de sizlerle bunları biraz paylaşayım:  

Hazar Ergüçlü?@hazarerguclu ‘’Saatler nasıl geçiyor anlamıyoruz, setimiz şahane :)’’

Serenay Sarıkaya?@SrnySrkyResmi  ‘’Bugün çok eğlenceli geçti bende yönetmenimizin fotoğrafını paylaşayım dedim’’

Çağatay Ulusoy?@cagatayulusoyy ‘’Çok beklediniz biliyorum ama az kaldı!!! İlk fotoğraflar hafta sonu geliyor.. Sevgiler’’

Ece Yörenç?@eceyorenc  ‘’Fotoğraf çekimi, çok eğlenceli bir şekilde hala sürüyor, karakterler şa –ha- ne oldu.. Nefis fotoğraflar çekildi, çok yakında…’’

Bülent Seyran, Oya Doğan twitterdan ekibe şans diledi, fotoğraflar paylaşıldı, sohbetler edildi, hatta Ece Yörenç’in Çağatay Ulusoy’un gözünden kahve keyfi de gözler önüne serildi.

En son gördüğüm ise ‘’01-08-2013 Perşembe günü saat 20:00 TT var!!! Herkes duyursun birbirine, tag @FanUlusoyClub tarafından ilk tweet’de duyurulacaktır…Bütün Ulusoyist&Hazalist kardeşlerimi bu TTde bekliyoruz!!!’’

Bu umarım bir savaş çağrısı niteliğinde algılanmaz bazı Hazalistlerin spamıyla sekteye uğramaz.

Hayatta sekteye uğramadan zirvelere varmak dileği ile…

www.televizyongazetesi

eceer6@gmail.com

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb
 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..