Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
 

Çağatay Ulusoy sevenlerine iyi haber.

Çağatay Ulusoy sevenlerine iyi haber.
 

Çağatay Ulusoy ve arkadaşı Yusuf Akgün (sırtı dönük).


Çağatay Ulusoy, bugünkü uyuşturucu davasının 2.ci duruşmasına katılmıştır.  İlk duruşması 28 Kasım 2013 de görülmüştü.

Bugünkü ikinci duruşmaya siyah takım elbise, beyaz gömlek ve kravatlı olarak gelmiştir.

Duruşma anında mahkeme heyetine bakmayıp, yere bakarak dinlemiş.

Çağlayan’daki Adalet Sarayı’ndaki mahkemede görülen davada tutuklu sanıkların yanında, tutuksuz yargılanan Çağatay Ulusoy, Gizem karaca, Yusuf Akgün ve Cenk Eren katılmıştır.

Deniz Uğur ifade vermiş. Ben Çağatay Ulusoy’dan uyuşturucu istemedim demiştir. Diğer Tanık Nancy İpekoğlu da, “Çağatay Ulusoy’u tanıyorum, Çağatay’ın uyuşturucu kullandığını bilmiyorum. Ben Çağatay’ın kimseye uyuşturucu verdiğini görmedim. Ben de kimseye uyuşturucu temin etmedim” diye ifade vermiştir.

Mahkeme, bundan sonraki celseyi 15 Nisana ertelemiştir.

Avukat Şeyda Çağatay Ulusoy’un duruşmalardan muaf tutulmasını istemiş, mahkeme bundan sonraki duruşmalara Çağatay Ulusoy, Gizem Karaca ve Yusuf Akgün katılmamalarını kabul edilmiş, ayrıca yurtdışına çıkış yasaklarını da kaldırılmıştır.

Bu olumlu haberler Çağatay Ulusoy ve sevenleri için çok güzel gelişmelerdir.  Artık bundan sonra mahkeme salonu stresi yaşamayacaktır. Sadece rol gereği mahkeme solanlarına gelmesi dileğimizdir.

Twitter’ da okuduğum Özkan Tamirak’ın Çağatay Ulusoy ve Gizem Karaca gibi genç neslin en sevdiği oyuculardan toplum yararına olan organizasyonlarda mutlaka destek istenmeli fikrini destekliyorum.

Çağatay Ulusoy için artık bundan sonra tek bir hedefi var, oyunculuk. Sanatını dizi sektörü ve sinema dünyasında kendisini kabul ettirmek bu kara lekeyi unutturmak olmalıdır.

Bu olay Çağatay Ulusoy için çok kötü bir tecrübe olmuştur. Dersini almış, tabiri yerindeyse “Bir musibet bin nasihatten iyidir” Atasözünü hiç unutmamalı. Bundan sonra kendisini, kendinden daha da çok seven milyonlarca sevenlerinin sevgisine layık olmaya çalışmalıdır.

Medcezir gibi inadına çok sevilen bir dizinin vazgeçilmez oyuncusudur.

Kendisini sevenlerinin vereceği hazzı, hiçbir madde veremez.

Bu bilinçle, bundan sonra yolunun açık, başarılı olması onu sevenlerin en büyük temennisidir. Unutma iyi günde, kötü günde milyonlarca sevenin hep yanında.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..