Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '15

 
Kategori
TV Programları
 

Çağatay Ulusoy’un AFK vefası

Çağatay Ulusoy’un AFK vefası
 

Adını Feriha Koydum dizisinin fenomen dönüşmesinin 4. Yıldönümü 14 Ocak günü twitterda şenliklerle kutlandı. Fanlarının hala bu günü unutmadan hatırlaması ve vefa göstermesi doğrusu beni çok heyecanlandırdı. Parmakların var gücü ile rüzgarı kıskandıran hızı inanılmazdı.

Bazı fanlar Çağatay Ulusoy’un ve Hazal Kaya’nın yeni projelerine zarar vereceğini düşündüğü içindir ki bu gövde gösterisine tepki verdi. Duygusal yaklaşımlarında kendilerine hak veriyorum ama unutmayalım ki AFK her iki oyuncuya da yıkılması güç olan şöhreti getirdi. Haliyle de AFK’yı anmak gerek Hazal Kaya’yı gerekse Çağatay Ulusoy’u her zaman gündeme getiriyor. Medcezir ve Maral dizilerinin de gizli reklamı oluyor. “Onların reklama ihtiyacı yok!” diyen sevgili izleyen her ünlünün reklama ihtiyacı vardır. Şöhret ateşten gömlektir, bu gömleği giyince de sevenlerinize vefa göstermeniz gerekir! Çünkü eğer vefa göstermezseniz, oturduğunuz tahttan bir anda al-aşağı edilirsiniz.  İsterseniz bir de bu pencereden olaya bakın!

Nitekim her zaman yaptığı gibi bu sene de bu kutlamaya Çağatay Ulusoy’da katıldı. Sevenlerine de bir mesaj yolladı, haliyle de twitter sallandı. Aslında tamamen vefa kokan mesaj sevenleri tarafından heyecanla karşılandı. Ben ne oldum demeden gösterdiği vefa ile Çağatay Ulusoy gönüllerdeki tahtını halen korumakta. Çağatay Ulusoy, çekingen ama sevgi dolu yanını sevenlerine bir kez daha kanıtladı!

 

Çağatay Ulusoy @cagatayulusoyy · 

4 sene önce bugünü dün gibi hatırlıyorum.Yine duygulandırdınız beni hepinizi seviyorum ve öpüyorum.

 Hayatta vefayı bir semt olarak görmemeniz dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

 https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fba%C5%9Fa/145170645649459

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..