Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '15

 
Kategori
Mesleki Eğitim
 

Çağdaş Gençler “İletişimi” İle fark edilir

Çağdaş Gençler “İletişimi” İle fark edilir
 

Bugün sizlere yeni sosyal sorumluluk projemin sloganı ile seslenmek istiyorum:

ÇAĞDAŞ GENÇLER “İLETİŞİMİ” İLE FARK EDİLİR

Bu projemin çıkış noktası;  “Bu problemle nasıl baş edebiliriz”di.

Ortada ciddi bir problem vardı: İLETİŞİMSİZLİK.

Bana göre de bu problemi ortaya çıkaran en önemli etken ise;  “karşımızdaki kişiyi dinlemiyor” oluşumuzdu.
Bunun nedenlerini düşündüğüm bir akşam neler yapabilirim diye düşündüm. Karşımızdaki insanlar eğitimli-eğitimsiz, genç-yaşlı, kadın-erkek hiç önemli değil DİNLEMİYOR. Bir de çok daha tehlikeli bir kesim var onlar dinliyor gibi görünüyor fakat dinlemiyor.

Atatürk; “Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir.” diyor. Canı gönülden Atatürk’e bağlı bir genç olarak icraate koyulmakta fayda var dedim.

Dört yıl iletişim fakültesinde iletişim eğitimleri alan ve önemli konuşmacıların eğitimlerini organize eden biri olarak,
Hala daha iletişimi içinde barındıran bir bölümde yüksek lisans yapan biri olarak,
Kişilerarası iletişimin ne denli önemli olduğunu “bilen” biri olarak,

Eee neden bir seminer düzenlemeyeyim ki?!

Bu bölümleri okumamış olduğu halde iletişim ile ilgili bir iki kitap okuyup iletişim eğitimleri verenlere inat; 24 Ekim’de ÇYDD Gaziosmanpaşa Şubesi’nde “Farkındalık Eğitimleri” kapsamında “İletişim Teknikleri” eğitimleriyle öğrendiklerimi paylaşacağım. Öncelikle ilkokul öğrencilerine ve lise öğrencilerine seminer düzenleyeceğim. İleri tarihlerde de farklı bir sloganla ebeveynlere vereceğim.

Bu benim ilk seminerim. Heyecan dorukta. Güzel şeyler olacağını ümit ediyorum.

Projemi destekledikleri için ÇYDD Gaziosmanpaşa Şubesi Başkanı Özge Çamcı’ya ve üyelerine teşekkür ediyorum.

Görüşmek üzere

 

 
Toplam blog
: 40
: 372
Kayıt tarihi
: 09.09.14
 
 

Balıkesirliyim. Kocaeli Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde lisansımı, Marmara Üni..