Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çağdaş Türkiye Özlemim


Ülkeme bakıyorum
Gördüğüm görüntü
Benim görmek istediğim görüntü değil

Ben çağdaş ülke istiyorum
Türkiye yani canım ülkemi
Çağdaş ülke olsun istiyorum

İlişkiler olarak
Başta Cumhurbaşkanı olmak üzere
Çağdaş olsun istiyorum

Birbirimize karşı
Kızgınlığı
Öfkeyi
Kini nefreti
Fiili ya da sözlü saldırganlığı
Tamamen terk edip

Sevgi
Saygı
Hoşgörü
Nezaket
Tatlı dil
Güler yüzle bakar olmamız gerekir

Çağdaş insan canlarım
İyi ilişki geliştiren olandır
Barış iyi ilişki ortamında yeşerir gelişir
Barış ortamı
Her yönden gelişme yaratır
Ekonomik
Kültürel
Bilimsel
Teknik ve teknolojik olarak
Gelişme yaratılır barışta

Bu gelişmeler
İnsanın beden ve ruh sağlığını sağlar
İnsan ömrü uzar
Beden ve ruh sağlığının yokluğu eziyettir insana

Zaten bütün uğraş
İnsanın bütünsel sağlığını sağlayıp
İnsanın şu dünyada neredeyse
Sonsuza kadar yaşamasını yakalamaktır
Gerisi hikâye canlarım

Ben bir tek bunu ciddiye alalım diyorum
Bir tek bunu
Onun için de ilişkiler üzerinde duruyorum

Güzel ilişki güzel gelişim demektir
Güzel gelişim insanı mutluluk etmektir

Bu yolun baş yolcusu da canlarım
Toplum lideridir
Toplum lideri tek bunu düşleyecek
Tek bunu planlayıp programlayacak
Ve yetkin insanlarla birlikte bunu gerçekleştirecek

Bu böyle de
Gel gelelim bizim günümüz liderimiz
Bir türlü buna gelmiyor
O sadece siyaset yapıp mutlu olmak istiyor

Tek amacı her şeye karşın kazanmak
Bu yanlış
Toplum lideri
Doğru adımlar atacak
Düşüncede söylemde tutum davranışta güzelleşecek
Gittikçe güzelleşecek

Bunu gören toplum bireyleri de ona uyacak
Güzel düşünce güzel söylem güzel davranış
Toplumda egemen davranış olacak

Bakın o zaman
Şimdi olmaz denilen her şey
Nasıl da kolayca oluveriyor
Toplumsal gelişme nasıl da gerçekleşiveriyor

Birlik güçtür güç başarı getirir
Çağdaşlaşma gün be gün devam eder
Güzel ülkemiz
Çağdaş ülkeler sıralamasında en öne geçiverir

İşte bu canlarım

Bu bağlamda diyorum ki
Cumhurbaşkanı ancak çağdaşlaşmayı düşünecek
Ve onun plan programlarını yapacak ve uygulayacak

Bırakacak bu günlük siyasi koşuşturmaları
Bu koşuşturmaların ona gerçek anlamda bir yararı olmaz
Hem bu dünyada hem öteki dünyada

Tanrı böyle davranışları yapanları umursamaz
Çünkü tanrı
Sadece güzellik yaratılmasını öğütlüyor
Sadece de güzellik yaratanları umursuyor

Benden bu
Gerisi ilgililere canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..