Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

18 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çağdaş Türkiye yasta

Çağdaş Türkiye yasta
 

Başımız Sağolsun...


Haberi görünce şok oldum. 04:45' te Türkan Saylan' ı kaybetmişiz. Böyle bir haberi hiç beklemiyordum. Türkan hocayla birlikte çağdaş yaşamda bir darbe almış oldu sanırım.

ÇYDD Genel Başkanı Türkan Saylan' ın doktorunun açıklamasına göre son mesajı ''Bana düşen tüm görevleri yerine getirdim, ölüme hazırım'' olmuş.

Benimde Türkan hocaya cevabım ''Evet Türkan hocam size düşen tüm görevleri siz fazlasıyla yerine getirdiniz. Türk milleti size minnettardır.'' olacaktır.

Ölmeden önce bile bilinci açıkken ailesi ve ÇYDD yetkililerinden "Kız öğrenci sayısının 36 binden 100 bine çıkarılması, Türkiye' de ki her köye bir okul yapılması ve her kasabada kız öğrenci yurdu yapılması" isteği onun ne kadar bu ülkeyi düşündüğünü birkez daha kanıtlamıştır.

Yaptıklarıyla kendisini ölümsüzleştiren bir insandı kendisi. Geride birçok eser bıraktı. Türk kadınının gururu olarak aramızdan ayrıldı. Benim kendisinin anlatabilmem yada bu sayfalara sığdırabilmem zaten imkansız.

Burada altı çizilmesi gereken en önemli konu Türkan hocanın son nefesine kadar bitmek tükenmek bilmeyen enerjisi ile insanlığa, Türkiye' ye, Türk kadınına birşeyler kazandırabilme çabasıdır.

Türkan Saylan, Atatürk' ün çizdiği çağdaş kadın profilinin en iyi örneklerinden biridir.

Çağdaş Türkiye Türkan Saylan' ın ölümüyle yasa girmiştir.

Türkan hocam sana minnettarız. Yolun açık olsun. Nurlar içinde yat.

Güle güle Cumhuriyet Kadını...

18.05.2009
Murat GÜLCEK
 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..