Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çağdaşlık Normlarına Uyalım

Güzel Türkiye istiyorum
Evet canlarım
Israrla Güzel Türkiye istiyorum

Yaratanın izniyle
Yetmişine gelmiş oturmuş birisiyim
Doğal koşulları
Çok ama çok güzel olan şu coğrafyaya
Hiçbir art niyet taşımadan
İnsanlık halimizin de
Doğanın güzelliğinde olması lazım diyorum

Evet canlarım evet
Bunun için gerekli koşullarsa
Başta insanlar buna öykünecek
Bunu kim öykündürecek
Eğitim ve eğitimciler tabii

Eğitimin temel amacı
Değerlemeler yaratmaktır kişide
Bu değerlemeler içinde
Saygıyla başlayan sevgiler silsilesi vardır

Kişi
Ülkesini sevecek
Ülke insanını sevecek
Ülkesi için güzellikler düşleyecek
Planlar yapacak onu geliştirecek
Uygulamaya geçecek

Çevre güzelleştirmesi ele alınacak
Gerçekleştirilecek
Bilgi edinimi gerçekleşecek
İnsanlar sorunlara bilimsel bakacak
Oldubittiye inanmayacak yaşamayacak
Sadece
Gelişmiş aklın ve mantığın emrinde olacak insanlık

Üretim
Kesinlikle doğru üretim olacak
Plan ve programa bağlı olacak üretim
Gelişmiş yöntemlere açık olacak daima
İnsanlık bunun üzerinde birleşecek

Ekonomi
Temel ekonomik kurallara uyacak
Yönetenin ağzına bakmayacak
Kurumlar bunda çok hassa davranacaklar
Zaten insanlık düzeyi yükselince
Yönetim de kurumsallaşır kurum işleyişlerine karışmaz
Bu bir onurdur gelişkin insan için

Ekonomi sağlıklı temellere oturunca da
Bugün yaşadığımız gelgitleri yaşamaz ekonomi
Enflasyon arızaları görülmez
Doğrusu neyse o doğrultuda yol alır gider

Çağdaşlaşmanın gerçekleştiği ülkelerde
Şu döviz çılgınlığı ve yarattığı rezalet yaşanmaz
Ve de 0/021lik bir enflasyon çatlağı asla görülmez
Normali 0/01 ya da 0/02dir bunun
Yönetenin bu durum uykularını kaçırması lazım
Ama bu sadece çağdaş ülkelerde olur

İlişkiler çok normaldir çağdaş ülkelerde
Biz de buna öykünmeliyiz işte

Ulus demek uzak ve yakın akraba toplum demektir
Biz kavga değil barış yaşamlıyız
Ama öyle olmuyor bizde canlarım

Çağdaş ülkelerde hukuk en üstün kurumdur
Her şey hukuka uygun yürür
Özgürlükler buralarda tam olarak yaşanır
İnsanlar saygı çerçevesinde
Düşünce ve söylem hakkına sahiptirler

Benim Güzel Türkiye isteğim bu canlarım
Dilerim
Başta İktidar olmak üzere her yetkili bunu istesin

Yüzünüz güleç bahtınız açık olsun
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..