Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Çağırma beni.

Çağırma beni.
 

Alıntı.


Çağırma beni,
Ayaklarım suyun serininde,
Derinlerde ruhum.
Yüreğimin kısırlığı
Hasretlerden kaldı.
Çağırma beni.
Sitemleri örüyorum ilmek ilmek,
Yorgun ruhumu örten gecelerde.
Düş avındayım yıllardır.
Çağırma beni.
Sahilime vuran dalgaların,
Köpükleriyle dans ediyorum.
Rüzgarın ıslığına takılı saçlarımın,
Her teli vurgun yemiş yıllardan.
Çağırma beni.
Konuşmayı unuttu dilim.
Tırnaklarımı acılar törpüledi.
Avuçlarım kanıyor ihanetlerden.
Işıkları söndü şehrimin.
Çağırma beni.
Kor ateşlerden geliyorum.
Yanık tenim lime lime.
Yıkık, dökük paramparçayım.
Bahçemdeki güller hiç tomurcuk vermedi.
Çağırma beni.

Nur Zeynep

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..