Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '11

 
Kategori
TV Programları
 

Çağrı Emrah Yıldırım'ı eleyen Hülya'ya: Jüri üyeliğini bırak artık!!!

Çağrı Emrah Yıldırım'ı eleyen Hülya'ya: Jüri üyeliğini bırak artık!!!
 

"Hay ben sesin seçimini ” dedim içimden ve dışımdan, Hülya Avşar tercihini açıkladığında… Demek ki, konservatuar öğrencisi Fatma İşcan ultura bir yıldızmış da biz fark edememişiz muhteşem ses Çağrı Emrah Yıldırım karşısında… O kadar acizmiş kulağımız, iyi bir sesi ve süper bir yeteneği anlayabilmek adına…

Kalbimi sana sonsuza dek kapatıyor ve yaptığın hiçbir jüri üyeliğini sana layık görmediğimi bin kere daha haykırıyorum Hülya Avşar … Senin için ” Yetenek Süpürücüsü ” ifadesini kullanmakla az bile demişim… Göz göre göre yok ediyor ” Tatlı Cadı ”, gelecekte Türkiye ‘ ye damgasını vuracak yetenekleri bir bir…

Arkadaşlar, elini vicdanına koyup bu kıyıma dur diyecek bir insan evladı yok mu şu koca ülkede?.. Ey medya patronları ve genel yayın yönetmenleri!.. Bir ben miyim acaba, har vurup harman savrulan yetenekler karşısında üzülüp yakılan ve içi parçalanan…

Muhteşem adam Çağrı ‘ nın düellodaki rakibi süklüm püklüm Fatma , kalkmış kendi ağzıyla itiraf ediyor hatasını ve eksikliğini… Sanatçı kökenli babama rağmen, elemede kötü şarkı seçmiştim, okuyamadım, sesim yetmedi, tarzım değildi, buraya çıkmam bile kör olmayasıca bir şans eseriydi diyor bas bas bağıra bağıra…

Yani, Fatma ben her çeşit şarkı okumaktan aciz bir serçecik olarak, iyi bir şarkıda karşıma çıkacak dişli bir takım oyuncusuna meze olmaya hazırım diyor ve sen gidip arabeskten fanteziye türk sanat müziğinden pop müziğine, her tür parçayı ne zaman ve nerede olursa olsun, olabilecek en mükemmel tarzda okuyan ve ileride de okuyacak Çağrı gibi ultra bir sesi O ‘ na kurban ediyorsun…

Artık yaptığın kıskançlığı, çekememeyi ve kadir kıymet bilmezliği de geçti Hülya Hanım… Vicdansızlığın bir kaç level üzerindeki kavramlarda sörf yapıyorsun bu ” Yetenek Süpürücüsü ” ruh halinle… Artık ayıla bayıla seyretmekte olduğum ” O Ses ” yarışmasını, özellikle senin mağlup edilişine şahit olmak içinde ayrı bir iştahla seyredeceğim…

Elediğin duygu adamı Çağrı Emrah Yıldırım ‘ ı anlatmak için deste deste yazılar yazsam, sahip olduğu potansiyeli ifade etmek için kabıma sığmayıp noktürünler döktürsem, O ‘ nun için azdır bile… Böylesi bir değer bilmezlik için seni binlerce kez kınıyor ve o mahvolduğum eleme anını da içeren, Çağrı ‘ nın insan ötesi performansının video linkiyle, dostlarımı ve takipçilerimi baş başa bırakıyorum…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/cagri-emrah-yildirim-i-eleyen-hulya-ya-juri-uyeligini-birak-artik.html

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..