Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
242
 

Çağrı merkezi adamı deli eder!

Çağrı merkezi adamı deli eder!
 

çağrı merkezi


Bir çok sektörde çağrı merkezi çalışanları ile iletişime geçiyoruz. Banka, telefon, internet hatta bazı özel şirketleri aradığımızda önce karşımıza bize bir şeyler anlatıp beklememizi sağlayan sesi güzel olan bilgisayar kadınını dinliyoruz. İşlem yapmak için tuşa basıp çıkan menüyü dinliyoruz. Sonra bir daha tuşla,yine tuşla,yine tuşla ve nihayet müşteri temsilmiz ile birazdan görüşeceksiniz cümlesini duyuyoruz. Bazen çabuk bağlanıyor bazen yoğunluktan dolayı bekliyoruz.

Ancak bir bilgi öğrenmek veya işlem yaptırmak için o kadar bekliyoruz ki,en azından ben beklerken sıkılıyorum. Yahu bari güzel bir müzik koyun, dinleyelim, neşelenelim. Bu da yok.

Nihayet artık buna bir sınır getiriliyor. Bekleme süresi en fazla 20 saniye olacak. Umarım bir an önce olur. Yoksa beklerken, müşteri temsilcisi ile yapacağınız konuşma güvenliğiniz açısından kayıt altına alınacaktır lafını umursamayabilirim.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 77
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 1850
Kayıt tarihi
: 23.01.12
 
 

Kendimi anlatmayı pek sevmem. Çünkü insanın kendinden bahsetmesi siyasetçi olmak ya da siyaset ko..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster