Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi
 

O değil de;

Gece bi’ uyandım, alt kattaki pastanecilerin bir türlü sabitlemedikleri tabelası ölümüne gürültü yapıyor. Rüzgarlı havalarda hep yapar bende hep duymazdan gelirim de bu gece duydum niyeyse. Lodos çarpmış gibiydi… bi’ daha da uyuyamadım.
 
O değil de;
 
Dolmuşta giderken ön taraftaki zat-ı şahaneye borç ister edasıyla, ‘parayı lütfen uzatır mısınız’  diye yalvaran komik arkadaş bi’ tarafa, o para şoföre ulaşana kadar bizim Çağrı Market, ‘Çağrı Merkezi’ oldu ya. Allah tepenizden baksın emi… Küçükken hiç mi kulaktan kulağa oynamadınız!
 
O değil de;
 
Apartman ziline basınca, ‘kim o?’ diye sorulunca aşağıdan ‘ben’ dememek lazımmış. ‘Ben Esma’ demek lazımmış. Babam öyle diyo’
 
İyi de tanımıyo’ musun sesimi dediğimde, ‘olsun kuraldır, isim söylenir’ dedi. Ben’dim BEN baba, ben’dim o… ‘Bir ben var benden içeri’
 
O değil de;
 
Bugün bankanın birinden telefonuma mesaj geldi. ‘Çankırı’ya özel, Siz Çankırı’lı müşterilerimize 1 hafta boyunca konut ve araç finansmanında komisyon yok. Detaylı bilgi için…’ demiş. 
 
Çok duygulandım, gözlerim yaşardı. Memlekete her ne kadar gitmesem de gelmesem de kendimi çok özel hissettim. Hemen konut ve araç olayına giresim geldi. 
 
O değil de;
 
İnsanlar çok çeşitlidir hatta çeşittir. Hepsi ayrı motiftir. Desen desendir diye ömrünüzü yiyebilirim de mevzu o değil. Bazı insanlar mutsuzdur bazısı mutlu. Bazısı sakız çiğnerken koşabilir bazısı düz yolda tökezler. Bazısı ‘kader’ der, bazısı ‘batsın bu dünya!’ Farkındayım bağlayamadım da idare edin işte. Temsil, bazısı da vardır, idareci…
 
O değil de;
 
Neskafemin yanında yediğim çikolatayı sevmedim. Daha önce denemediğim bildik bi’ marka  ama hiç güzel değilmiş. Demek ki neymiş, görünüşe aldanmamak gerekirmiş. ‘Çaresizzz, ümitsiizz…’ Diyorum ki neskafeyi sek içtim…
 
O değil de;
 
‘herkes gider mi/herkes gider mi/söyle bana küçük adam/ her şey biter mi/çok erken değil mi/erken değil mi/söyle bana küçük adam/herkes gider mi’
 
O değil de;
 
İyi bayramlar.
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..