Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '11

 
Kategori
Blog
 

Çağrı

Çağrı
 

18.12.2011'de Bostanlı/Karşıyaka-İZMİR Denizpark Cafe'de kahvaltı.


Milliyet Blog'un iki yazarı bir araya gelse, bir buluşma veya toplantı olsa... söz döner dolaşır Milliyet Blog'a gelir. Neden gelmesin ki...

Uzun yıllar birlikteyiz. Ben 2007 yılının Nisan ayından beri buradayım, dile kolay... Neredeyse beş yıl olacak. Yüzlerce arkadaş edindim, bir çoğuyla telefonla görüşür, hal hatır sorar daha olmadı şipşak bir araya gelip çay kahve bahanesiyle muhabbetimize kaldığımız yerden devam ederiz.

İzmir küçük bir şehir, bin vapura Karşıyaka'dasın, Göztepe'desin, Konak'tasın, Alsancak'tasın, Pasaport'tasın. Olmadı, trenle-metroyla ulaşırsın Üçyol'a, Bornova'ya. Otobüsler kalabalık ama olsun, yeri geldiğinde kullanırız. Buluşacağımız yerler öyle karmaşık değil. Kaybolursak :) cep telefonu ne güne duruyor ki.

Denizpark'ta Ayşen hanıma yıl bitmeden tekrar yazmaya başlayacağımı söyledim. Kendisi Milliyet Blog'a yeni katılmasına rağmen gerek toplantılara katılım ve gerekse blog- yorum sayısındaki çıkış trendi çok kişiyi kıskandıracak sayılara ulaşmış. Kutluyorum.

Az yada çok katılımlı Milliyet Blog toplantılarını hep destekledim. Fırsat ve imkanlar ölçüsünde katıldım, katıldınız. Ama nedense...

Artık eskisi gibi değil, değiliz.

Bugün Milliyet Blog'da Ayşen hanım örneğinde olduğu gibi (istisnalar dışında) hala üretmeye devam eden, sıkça belki hemen hemen her gün yazan değerli yazarlarımız da yok değil.

Mesut (Selek) hocam, sevgili Muzaffer (Cellek) abi, Asiyazar Necati...Sabiha (Rana) hanım... Bir kaç kişi daha... Eskilerden...

Peki... diğerleri? Ben de dahil olmak üzere çoğumuz yok. Kaybolduk sanki.

"Düşmüşüz, yavaşça sakin bir derenin, içindeymişik, yeşilmişik, sazmışık.."

Yazmıyoruz. Neredeyiz? Facebook, Twitter, Netlog...ve diğerlerinde.

Oralarda da olalım, ancak buradan ayrılmayalım. Eski sıklıkla yazmasanız da gene de yazın,yazalım. Yazmaya çalışın, çalışalım.Biliyorsunuz, bizi sizlerle tanıştıran Milliyet Blog'dur. Yazmayı sürdürelim ki bu birliktelikte sürsün, aramıza yeni arkadaşlarımız da katılsın, yeni toplantılarda yine yeniden birlikte olalım.  

Yeniden birlikte olmak ümidiyle bu çağrıya ses verin.

Ben başladım yazmaya, arkası da gelecek.

Siz de başlayın...

 

 

 

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..