Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cahil cesareti

Cahil cesareti
 

www.taktikspor.com


Uzun zaman oldu bu satırları doldurmayalı. Dolduramıyordum çünkü geleceğimle ilgili kaygılarım her geçen gün artarken, birşeyler üretememenin sıkıntısını çekiyordum. Ve bu öyle kolay üstesinden gelinecek bir şey değil.

Başa çıkmak hiç de kolay olmuyor. Okul bitiyor ne yapmalı ne yapmalı diye düşünürken aklımıza madem bize iş vermiyorlar bizde kendi işimizi kuralım fikri geldi.

Oturduk düşündük ne yapabiliriz diye. Teknolojiden başka dost yoktu ortalıkta. Fakat onu da tam bildiğimiz söylenemezdi. Tam öğretmiyorlar çünkü...

Neyse internette birşeyeler yapacaktık. Amatörde olsa bir site kurup ne nasıl oluyor şansımız ne deneyecektik. Bilirsiniz böyle işlerede hocanın başına gelenler gelir başınıza. Herkes yapalım der ama yapma kısmına gelince kimse kalmaz ortada.

Yalnız kalırsınız sonunda. Birşeyler üretme çabası da rahat vermez hani sürekli yer beyninizi. Sonra bir iki deneme yapar yorulursunuz. Yok canım kendi başına kalkamazsın bunca işin altından. Çok sürmez tabiki kendinizle didişmeniz. eğer hırslı biriyseniz sonunda yenilgiyi de göze albiliyorsunuzdur.

Bende çalışmaya karra verdim. Ne olursa olsun birşeyler yapmalıydım. Blog yazılarımı inceledim ve en çok spor yazılarımın okunduğuna karar verdim. Zaten sirkülasyonda spor haberlerinde oluyor.

Başladık çalışmaya ve sizlerden 1-1,5 ay uzak kaldık. Burda üretemedik bu kezde.

Olsun sonunuda ortaya birşeyler çıkarmaya başlamıştım işte. dostlarımla paylaşmam gerek diye düşündüm bu gün. Belki bir şeyleri başarmış olmanın heyecanındandır. Bilemiyorum...

Sitenin ismini vermek belki reklama girecek ama Milliyet Blog yazarlarına son derece güven duymaktayım ve eleştirilerinizi bekliyorum olumlu yada olumsuz.
( www.taktikspor.com)

Murat Aydemir
 
Toplam blog
: 127
: 902
Kayıt tarihi
: 06.12.07
 
 

Gazeteciliğe az çok bulaşmış, memleket meselelerini ve dünya gündemini takip eden, okuyan yazan b..