Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Cahil zihniyetli insanlar

Cahil zihniyetli insanlar
 

Uzun zamandır yazmıyordum burada, baktım ki olacak gibi değil artık yazmaya karar verdim yeniden.

Son zamanlarda özellikle CHP’nin muhalefetten çok muhalefetçilik yapması Türk toplumunu koyun gibi görmesi ya da Türk toplumunu cahil beyinsiz görmeleri artık cana tak dedirten nokta oldu.

Denizli CHP il başkanının peygamber ile Atatürk’ü aynı kefeye koyması CHP zihniyetinin gerçek yüzünü ortaya koymuş oldu. CNN Türk televizyonunda yayınlanan, Ahmet Hakan'ın sunduğu "Tarafsız Bölge" isimli programa canlı yayında katılan CHP Denizli İl Başkanı Ali Kavak, Denizli Vali Yardımcısı Mustafa Güney'in, "Dünya, Hz. Muhammed gibi bir lider istiyor." sözü üzerine, "Yani Atatürk gibi bir lideri bırakıyoruz biz Denizli'de. Tabii Hz. Muhammed dinî liderdir. Yeni baştan şeye getiriyoruz."

Kur’an-ı kerim’in enbiya süre 107. ayeti derki: “ ey Muhammed biz seni ancak alemlere rahmet olmak üzere gönderdik”

Âdem aleyhisselam, Arşta gördüğü nurun mahiyetini sual etti. Hak teâlâ buyurdu ki:
(Bu nur, gökte Ahmed, yerde Muhammed denilen, zürriyetinden bir peygamberin nurudur. O olmasaydı, seni de, yer ve gökleri de yaratmazdım.) [Mevahib-i ledünniyye]

Ben o CHP il başkanına ve onun zihniyetinde olanlara derim ki; ey bire cahil kafalı insanlar peygamber olmasaydı acaba sizler bizler olur muyduk?

Kalkmış bu cahil insanlar bu toplumun manevi değerlerine hakaret ederek halktan oy istiyorlar. Ne diyelim yazıklar olsun…

 
Toplam blog
: 31
: 876
Kayıt tarihi
: 17.11.07
 
 

1975 Samsun doğumluyum. İlk orta ve liseyi Samsun'da okudum. İleri düşüncedeki tüm fikir değerlerine..