Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Cai- ke leke kremi

Cai- ke leke kremi
 

Cai-Ke


Cilt lekeleri, kadın olsun erkek olsun görsel olarak herkese rahatsızlık veren sorunlardandır.

Bu lekelerin bazıları güneşle belirginleşir bazıları yaşlılıkla beraber ortaya çıkar,

Bir kısım lekelerde doğum lekesi olarak bilinir.

Yüzde ve vücutta oluşmuş lekelere karşı bitkisel ve kimyasal olarak kullanılan birçok ürün vardır muhakkak. Bende bu tür sıkıntılara iyi gelebileceğine inandığım birkaç tarif daha önce vermiştim.

Şimdi size tavsiye edeceğim ürün ise kelimenin tam anlamıyla on numara diyebileceğimiz tarzda.

Yaklaşık 70 çeşit bitkinin özleri ve asitlerini içeriyor. Kutuda 2 krem var, biri gece biri gündüz ince bir tabaka halinde sürülüyor iki krem arasında kükürtlü zeytinyağlı bir sabunla yıkanması gerekli.

Vee gelelim işin en cazip tarafına, lekenin cinsi ne olursa olsun 15-20 gün içinde yok ediyor.

Belki şaşıracaksınız ama aynen öyle, İnanın bu kremi ben icat etseydim herhalde bu sektörde yüzyılın ürününü yapmış hissederdim kendimi ama maalesef.

Ürünün yan etkisine gelince yanma hissi ve uygulama sonrası kızarıklık, ama bunlar çabuk geçiyor birinci haftanın sonunda ise lekelerin % 50 yakını azalıyor, ancak ben ürünü bitirmenizi tavsiye ederim.

Yan etkisi yazın daha belirgin olabilir ama ciddi sorunu olanlar bence buna katlanır.

Bol şanslar… Aktar Zatobek

 
Toplam blog
: 40
: 8352
Kayıt tarihi
: 24.06.07
 
 

Bitkisel ürünler satan bir işletmem var. 1994 yılından beri bu sektörde  bulunmaktayım. Satış..