Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '11

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Caillou tv ekranından size şöyle dese... [Çocuklar için]

Caillou tv ekranından size şöyle dese... [Çocuklar için]
 

Caillou(Kayyu)yu hepiniz tanırsınız değil mi arkadaşlar? Kayyu televizyon ekranından size bir gün şöyle dese: “Beni hiç kimse çizmedi. Vücudum, gözlerim, kollarım, görmem, konuşmam, gülmem her şeyim kendi kendine oldu. Bunları çizen bir ressam yok. Mürekkep kağıda döküldü ve beni oluşturan çizgiler ortaya çıktı. Sonra üstüne boyalar döküldü ve renklendim.”

Şimdi siz bu sözlere ne dersiniz. Ne kadar saçma değil mi arkadaşlar. Sizce böyle bir şey olabilir mi? Olamaz tabi ki.

Kendisini Allah’ın yarattığını kabul etmeyen bir insan da, tıpkı Kayyu’nun örnekteki sözleri gibi saçmalar. Bu insan şöyle der:

“Ben, annem, babam, dedem, ninem, hatta ilk insanlar, hepsi tamamen tesadüfen meydana geldi. Gözümüz, kulağımız, beynimiz, bütün organlarımız rastlantılarla oluştu.”

Kayyu çizgilerden ve boyalardan oluşur. Ama onu çizen ve boyayan biri vardır. İnsan ise farklı olarak hücrelerden oluşan bir canlıdır. Çizgi Kayyu’dan daha harika ve birçok organı olan çok üstün bir canlı. İşte Kayyu nasıl kendiliğinden oluşamazsa, bu insan da asla tesadüfen oluşamaz.

Böyle saçma iddialarda bulunan insan yaşlı biri bile olabilir. Çevrenizde Allah’a ve O’nun yarattığına inanmayan insanlarla karşılaşabilirsiniz. Ama masanızda defterinizin kenarını tutturduğunuz atacı bile yapan biri varken, insan gibi harika bir canlı kendi kendine asla oluşamaz. İşte sizi ve tüm insanları da yaratan Yüce Allah’tır.

Şüphesiz Biz insanı, karmaşık olan bir damla sudan yarattık. Onu deniyoruz. Bundan dolayı onu işiten ve gören yaptık. (İnsan Suresi, 2) 

Her Çocuk Dergisi 

 
Toplam blog
: 727
: 972
Kayıt tarihi
: 09.02.10
 
 

Ekonomi okudum. 5 yıldır haber siteleri, portal ve dergilerde yayınlanan yazılarımı ve inandıklar..