Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '15

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Cake smash nedir?

Cake smash nedir?
 

cake-smash-1-yas


Cake smash, Bebeklerin 1. yaş günlerinde yapılan bir kutlama çeşididir. Yurt dışında oldukça popüler; Ancak ülkemizde pek bilinmiyor.

Bebekler bu etkinlikte, ilk defa pasta ile tanışıp, elleriyle pastanın tadına bakıyorlar. Ve tüm bu anlar fotoğraflanıyor. Haliyle, ortaya harika görüntüler çıkmakta.

Biz bebeğimizin 1. yaş gününü, evimizde kutlamayı tercih ettik. Evdeki partimize, arkadaşlarımızı davet ettik. Güzel bir gün geçirdik. Partinin sonunda ise, doğum günü pastamızın kalan dilimiyle, bebeğimizi baş başa bıraktık. Ve başladık fotoğraf çekmeye. Çekimler sırasında o kadar güzel kareler oluştu ki bazı arkadaşlarım bu anı yakalamaya çalıştılar. Kimi video kaydı aldı, kimi ise fotoğraf çekti.

Çok eğlendiğimiz 1. yaş günü partisinde cake smash yaparak güzel anlar yaşadık. Hem Kaan Emir hem davetliler oldukça eğlendi. Misafirlerimin çoğu böyle bir şeyi ilk defa gördükleri için çok şaşırdılar, hatta nerden bulursun bu fikirleri diye takıldılar. Sırrımı paylaşıyorum J

Ben böyle fikirleri, instagramdan öğreniyorum çoğunlukla.  Bir de pinterest var tabii. İnsanlar öyle güzel paylaşımlar yapmışlar ki, ben de mutlaka denemeliyim dedim. Ve işte sonuç:

İyi ki de yapmışız, her şey daha güzel oldu…

 

Gelelim nasıl yapıldığına. Cake Smash yapmayı düşünenlere benim tavsiyelerim şu şekilde:

  1. Güzel bir arka fon,
  2. Aksesuar(Balon, pompom, bayrak)
  3. Bebek için kostüm(Erkek bebek için: Papyon, pantalon askısı, şort, şapka...  Kız bebek için ise: Tütü, şapka, saç bandı, takı… )
  4. Fotoğraf makinesi,
  5. Mum
  6. Pasta(Tercihen beyaz kremalı pasta)
  7. Video Kamera
Yine instagramda #cakesmash ve #pastapatlatmaca hastagleri ile arama yaptığınızda, çok güzel paylaşımlar göreceksinizdir.
Pinterest hesabı açmayı unutmayın. Pinterest üzerindeki paylaşımlara da bakın mutlaka...
 
 

 

 Nimet Özdemir

www.mutludusler.com

 
Toplam blog
: 5
: 329
Kayıt tarihi
: 22.07.14
 
 

Seyahat Blog Yazarı. ..