Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Çakıl taşları-Şiir

Çakıl taşları-Şiir
 

Henüz şiirimi yazamadım.
sen uzakların sisli görüntüsünde
kıyılarımdaki çakıl taşlarının çoğalışlarını izlerken
ben gözlerimin perdesini henüz aralayamadım.
cesaretim olmadı hiç
o çakıl taşlarını bir bir suya atmaya.
ve harelenen suların içinde
onların yok oluşlarına bakmaya.

sen yine de hep kal sisli görüntülerde;
cesaretimi bekle..
kıyılarımı gözetle.
belki bir gün...
belki birgün tüm çakıl taşlarını atmış
dönüşlerin gemilerini yakmış
özgürce limanına demir atmış biri olarak
geleceğim sana.
beni..oradan hep özle.

özleki yaşatayım seni sislerin içinde de olsan
özleki cesaretimi umutlarımla büyütebileyim.
kolay değilki korkalığın kıyılarında
çakıl taşlarının ağırlığıyla yaşamak
ve her dalga vuruşlarında çaresizce
ıslak çoğalışlarına bakmak.
şunu bilki sevgili;
istediğin kadar isteyebilirim
kaldığın kadar kalabilirim izlerinde.
benim de tek istediğim..
onları bir bir suya atmak.

22.Kasım.2011
Zonguldak...
 

Gülden Işık
 

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..