Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '08

 
Kategori
Restoranlar
 

Çakırkeyif

Çakırkeyif
 

Sebo ve Rıdvanaki sirtakide


Şöminenin başında yemek öncesi rakımı yudumlarken, içim geçer gibi oluyor..Fonda Stelios Kazantsidis var... İçli bir Yunan ezgisi... Dışarıda lapa lapa kar yağıyor, fakat ben odun ateşinin garantisinde, hülyalardayım.

Lakerdayı Sebo kendi yapar. Yaparken de çok titizlenir..

Nasılda leziz olmuş ağızda dağılıyor meret.

Çakırkeyif Restaurant; kimselerin bilmediği, önünden geçseler bile göremedikleri ormandaki ağaç kovuğumuz, tahta evimiz bizim..

Hayat denen hengâmeye tahammül gücümüz azaldığında; camı kırıp saklanıyoruz.

Bulabilene aşk olsun!

Sıkı Müdavimleri var Çakırkeyif’in, aynı avluda her sabah birbirini gören, selamlaşan insanların samimiyeti hâkim ortama...

Biraz sonra Rıdvan Roufat gelecek, üçüncü kadehten sonra, rakı bardağını ortaya koyup sirtaki yapmaya başlayacak... Sebo’da ona eşlik edecek...

Bu gece Gramofonda taş plaklar çalınacak... Türk sanat müziği ile hüzünlenilecek...

Rakı bardağının dibini görüyorum..Tam şöminenin alevlerine teslim olup uyumak üzereyken..

İlyas ağabey ( Garson)..

Masanın hazır olduğunu söylüyor...

Eh be kardeşim şimdiye kadar çok karides güveç yedim ben de, böylesi çok ender...

Mis gibi köy ekmeğinin köşesini kopartıyorum..

Bandırıyorum...Güvecin suyuna...Breh breh ...!

Çakırkeyif 2001 yılında Restaurant haline getirilmiş.

Daha önce 4000 metre kare üzerine kurulu bir çiftlik eviymiş...

Bakmışlar gelen müşteriler evlerine dönmek istemiyor.. 5 tane de bungalov yapmışlar...

Bahar aylarının gelmesi ile beraber, havuzun etrafına masalar ve keyif minderleri çıkarılıyor..

Çakırkeyifte Ege ve Rumeli mutfağından seçme tatlar bulmak mümkün.

Oğlak tandır benim favorim, iddia ediyorum böylesini şimdiye kadar hiç yemediniz!

Onun haricinde Enginarlı kuzu, Kalamar ızgara, Etli yaprak sarması, Akıtma, Selanik pilaki , Spesiyalleri arasında..

Gitmişken bu aylarda mutlaka ev turşusu da isteyin...

Kalamarlarımda geldi.....

Yolunuz buralara düşerse Çakırkeyif’i görmeden gitmeyin derim. Belki hayranı olduğunuz bir sinema sanatçısıyla kadeh tokuşturma şansı da bulabilirisiniz!

Oğlak tandır yiyecekseniz... Telefon etmenizde fayda var...

Tel: 0212 744 81 37

Müzeyyen Senar’ın çıtırtılı sesi uzaklaşıyor.,Rakı bardakta tekrar bitiyor.....

http://www.youtube.com/watch?v=aRwuDdqbAzk

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..