Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çakma milliyetçiler

Bazı çakma milliyetci kafaların mantığı aynen şu şekilde çalışıyor ''Bundan önce şehit olanlar ne olacak'' 

 
Hiç şunu düşünemiyorlar ''Bundan sonrakilerin, bundan öncekiler gibi ölmemesi için ne yapabiliriz'' 
 
Bundan öncekiler için, şu saatten sonra dua edip, ''ALLAH rahmet eylesin'' demekten başka, bir şey geliyormu elden ?
Bakın birbirinizin ellerine, bakın ama, kafalarınız gibi ellerinizde boş, hemde bomboş
 
O gidenlerin ruhu, ''Ben gittim, benden sonrakilerde yanıma gelsin'' diye feryat etmiyor ey çakma milliyetciler, 
 
Ama görüyorum ki ''Bundan sonrakileri, bundan öncekilere'' ekleyerek sizin ruhunuz rahat etmek istiyor
 
Ruhunuzdan bile haberin yok belkide
Olsaydı, dün ki acılara, bugünün umutları ile yarının hayallerini katmaya çalışmazdınız
 
Toplam blog
: 5
: 133
Kayıt tarihi
: 07.07.12
 
 

1977 RİZE doğumluyum 21 yaşında iken bana yaşımı soranlara cevabım ''ben FATİH'in İstanbul'u ..