Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çakma sarışını gerçek sarışından ayıramadığımıza göre sarışın olmanın anlamı kalmadı

Çakma sarışını gerçek sarışından ayıramadığımıza göre sarışın olmanın anlamı kalmadı
 

İsteyen herkes sarışın olabiliyor; ne anladım ben bu işten. Ben Allah vergisi sarışınım öteki boya küpü ve ikimiz de aynıyız, böyle şey olmaz ki, haksızlık bu!

Sorun şu boya ile doğal sarışın anlaşılabilir mi? Biri bana saçlarım boya dedi, ağzım açık kaldı “Kim boyamışsa hâşâ yaratandan iyi boyamış” dedim. Yaratanla aynı seviyeye çıkan(görünüşte, günaha girmeyelim sabah sabah)değişim başarılarına kızıyorum!

İsteyen istediği gibi olabiliyorsa Tanrının bizi şöyle ya da böyle yaratmasının anlamı kalmadı ki isteyen istediği gibi olamasın. “Boya belli olur kardeşim, ne saçmalıyorsun! Konuyu nereye getiriyorsun!” Ne diyon abi sen ya, Derbentli Sevda’yı kuaför bile ayıramadı bir de kalkmış “Yazık bu doğal saçlarını kesmeyim” diyor!

Aslında kumral olmanın da anlamı kalmadı, siyah üzüm karası filam. Tek renk olsun bari diledikleri renge çeviriyorlar nasılsa. “doğal” kelimesinin anlamı da pek kalmadı sanırım, önemli olan görüntü değil mi, yumuşaklık, parlaklık aynı (ikisini de elime doladım, oradan biliyorum) Sanırım kokusu… Doğal saçın kokusu var gibi geliyor bana, sahibinin kendine has kadın kokusu; snıfff snıffff yaklaşırsanız hissediyorsunuz.

Doğal saçlılara haksızlık oluyor. Kadının belki de tek güzelliği o. Bir kutu boya, herkes aynı oluyor. Bir de boyalılar daha güzel derli toplu olmuyor mu? Boyalar dökülse filam… Allahtan boyamayı bilmiyorlar da biz hemen anlıyoruz. Ya bu işin profesyoneli olsalar ne yapardık. Adam öyle bir iş çıkarıyor ki anadan doğma sarışın böyle olmaz ya.

Allahtan boyamayı bilmiyorlar da biz hemen anlıyoruz. Şöyle bir hata yapıyorlar. Sarışın, kumral, esmer(siyah) ve en fazla kızıl. Doğalda ara renk diye bir şey yok, resim mi yapıyorsun. Saç bu lan, kumaş boyamıyorsun. Doğal renkleri taklit etseler kimse çakmayacak. Farklı görünecekler ya işte… Boya olduğunun anlaşılmasına razıysan sorun yok.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..