Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çakra

ÇAKRA = YAŞAM
Hangi Çakrada ise kişi, O Çakra içerikli Hayatı yaşar.

ÖNEMİ :
7 katlı binada yaşıyorum.
Her bir katta kendine özgü olanaklar var.
Her bir üst kata çıktıkça, daha kapsamlı, donanımlı yaşam koşullarını hak ediyorum.
Hem soyut hem de somut olanaklar.
Algı, bilgi, görgü, huzur, kalite, sosyal olanaklar vb..

                                                 KALİTE
Çakrayı tanımlayan en doğru kavram, Kalitedir.
Her hâli ile kaliteli bir yaşam.
İş, eş, dost, kariyer, duygu, bilinç, yaşanan çevre, sosyal koşullar, beslenme, giyinme, barınma, sunum, zevkler, hobiler, fobiler ...

                                                     BAŞARI
Başarılı olmak istiyorum.
Çakranı açmalısın.
Ne istiyorsunuz? Beklentileriniz nelerdir?
Örnek : Bilge Olmak İstiyorum.
Alın Çakrasını AKTİVE etmelisin. "6." Altıncı Çakra.

ÂŞK istiyorum. Her anım aşk ile dolu dolu olsun.
Kâlp Çakrasını harekete geçirmelisin. "4." Dördüncü Çakra.

                                                     HAZİNE
Evet, çakralar, hayatımızın HIZIRLARI.
Sihirli lâmba.

Felsefe midir sadece?
Uygulanması durumunda, SOMUT YAŞAM kazanımları ile karşılaşacağınızdan hiç Kuşkunuz Olmasın.

Nasıl?
Ciddi ciddi, son derece bilgili, uzman öğretici ve eğitmenler hizmet sunmaktadırlar.

Define, insanın kendisidir.

Selâmlar ve Sevgiler..
 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..