Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '15

 
Kategori
Deneme
 

Çal onu

Çal onu
 

Kalbimi bir şey titretti. Kalbimi kapatmışım sanıyordum. Ben adam olmam! Vallaha adam olmam!

Unutmak için verdiğim çaba, döktüğüm gözyaşı, Mehter Marşı gibi iki ileri bir geri…Dün anladım ki ruhumda ona ait yer kalmamış artık. Şimdi hep ileri, hep ileri…

Ruhumu yenileyen ve beni ayakta tutan bu kalp işte… Kalbim…Ne yapacağı hiç belli değil. Hiç!…

Gelincikler  topladım. Defter arasına koydum hatırası kalsın diye… Çocukluğumuzdaki gibi. Hep çocuğum ben aslında…Şefkat, huzur, dinginlik, kahkaha! Issız bir adaya giderken yanıma alacağım tek şey…Yani sen (siz)!

Hayattan çalınmış 12 saat… Çeneme dayanabilmiş bir zat. Hayıflandım yeri geldi. Bana böyle  insan gerekti diye.  Bana sizi gerekti sizi…

“Güzel bir kadın, Güzel bir erkek. Bir de kafalar uyuyorsa mümkün mü etkilenmemek”  dedi annem.  Şiir gibi konuşur konuştu mu! Hep o suskunluğunun arkasını merak etmiştim. Bir gün bir yerde karşılaşacağız ama nerede diyordum. Bu kadar çabuk olacağını bilmiyordum dedim. Bu günün benim için yeri hep özel kalacak. Anısı kalacak. Keşke bir ağaca adımızı kazısaydık o altmış yıl yaşadığını düşündüğümüz ağaca!

İnternette yeni fenomen Bahattin’in söylediği enteresan sözler gibi … Kendimi kaybettim başıma bir şey gelmesinden korkuyorum J

Tehlikeli sularda yüzmemek gerek. Ben yüzme biliyorum gerçi ama … Çok da babayiğit olmamak lazım.

Neyse; Üzülmeye değmez. Aksine sevinmeli insan. Hayat bu çalınan saatlerden ibaret değil mi?

Dünya sana bir hediye sunmaz, inan bana!

Bir yaşam istiyorsan ÇAL ONU!

Bir gün bir yerde karşılaşacağız seninle

Bilmiyorum ama nerede?

“We will meet  somewhere but I do not know where”

Melike ÇELİK

 
Toplam blog
: 78
: 290
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1980 yılının buhranlı Ankara' sında gözlerimi dünyaya açmışım. Babamın işi nedeniyle çocukluk yılla..