Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Çal şarkımı hadi çal kolaysa bıkmadan hadi çal

Çal şarkımı hadi çal kolaysa bıkmadan hadi çal
 

Bugün derse gitmedim. Öğlene doğru uyandım. Odamdan çıktığımda gece kahvaltı yaptığımız için salonda hala yemekler duruyordu. Mutfağa gittim yeşil çayımı demledim. Kaplumbağalarıma günaydın dedim. Sonra bir günde ne kadar çok değişiyor diye düşündüm.

Üç senedir yolunu beklediğim sevgilim gelmiş ben daha geldiğini anlayamadan pat diye hayatıma dalmış ama sanki asılı duruyor hayatımda. Ben seni seviyorum desem istersen inanma istemem unuttum senin sesini diyorum ona Yaşar Kurt gibi. Sonra bir bakıyorum. Daha dün beni yine aldatmış olan dostum aynı günün gecesinde benden özür diliyor sarılıyor… Affediyorum. Çünkü bana ihtiyacı var. Zor günler geçiriyor. Benim günlerim mi? Onları kendi haline bıraktım öyle daha mutlular. Birçok şeyler denedim olmuyor ya diyorum onlara da Aydilge gibi… Sonra bakıyorum ki en son sevgilim… Onu çok sevmiştim. Üç yılımı önüne serdiğim adamdan da çok. Ama farklı bir sevgiyle. Aslında hala da onu seviyorum. Fakat bu beni üzmüyor. Ben hiçbir zaman sevdiğim için üzülmedim ki. Onu seviyorum. Üç senedir uzağımda olan adama da aşığım. Hep de öyle kalacağım. Sonra ona diyorum ki ah olmaz olmaz sensiz olmaz sensiz olmaz gözyaşlarım durulmaz Grup Gündoğarken gibi. Bunları sırayla düşünürken bu şarkıları söylüyorum. Kaplumbağalarım da bana eşlik ediyor.

Hava çok güzel ve ben bugüne neresinden başlamak istediğimi şaşırıyorum. Bir ton makalem, çevirim ve hazırlamam gereken sorularım var. Ama ben oturup bir şeyler yazıyorum yine. Sanırım biraz nefes almaya ihtiyacım var. Bugün hayata biraz ara vermeliyim galiba. Çünkü bugün mutluyum. Çünkü artık uzağımda olan denizim yakınımda, günlerim kendi başının çaresine bakıyor, sevgilimi seviyorum ama geri dönmüyorum. Neden biliyor musunuz çünkü mutluyum… Çal şarkımı hadi çal kolaysa bıkmadan hadi çal; bizden gelen sesler vardı armoniyi kimler çaldı? Şarkımızın rengi vardı sarardı; yapma biter mi bu rüya?

 
Toplam blog
: 38
: 1616
Kayıt tarihi
: 16.12.08
 
 

Deniz tutkunu, anne, evlat, sanat düşkünü, doğaya aşık, var olmanın anlamının peşinde bir insanoğ..