Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

Çaldım kelimelerinizi, unuttunuz, sustunuz...

Çaldım kelimelerinizi, unuttunuz, sustunuz...
 

Güç onda idi, farkettim; çaldım kelimelerinizi...

Sırf kendim için...

Sizi kendime kul etmek için... En çok aranan ve istenen olmak için...

Sözlüklerinizi topladım; sildim bir çok kelimeyi dimağlarınızdan, kalanların da anlamları ile oynadım, bazen zıtları ile değiştirdim... Birbirinize rezil olup vezirlik bana kalsın diye...

Hepsini yavaş yavaş yaptım, farkedilmemek için...

Asilik damarlarımda idi; şırıngaya çekip enjekte ettim ar damarlarınıza, patlayana kadar...

Kurallarla alay etmeyi öğrettim, ahlaksızlıkları ise kural yaptırdım size... Sevgi denen şeyi yüreklerinizden aldım, aşkı dürtülerinize indirgeyip cinsellikle eşitledim...

Mütevaziliği kaldırdım ruh dünyanızdan, kibiri esas kaldım aranızda; burnunuzdan kıl aldırmamayı öğrettim...

İsteklerinizi kabartıp sadece onlar için yaşanması gerektiğini öğrettim...

Kelimeleri kırbaç yapıp terbiye ettim sizi... Hissetmediniz bile... Terbiyeli çocuklardınız siz, şeker sunulan çocuk gibi verdikçe verdiniz benliğinizden... Avuttukça sizi mutlu ettiniz beni... Birbirinize düşürdüm bu küçük şeyler için sizi, bense karşınıza geçip gülümseyerek seyrettim döktüğünüz kanları...

Sadece kelime hırsızlığı yapmadım, bazen de gereğinden fazla anlam yükletip nesnelere, kafalarınızı karıştırdım; dost-düşman, iyi-kötü, gerçek-sanal, güzel-çirkin iyice birbirine karışsın diye...

Güzellikleri sanala indirip gerçeklerine ulaşamamanızı sağladım... Avuttum dedim ya... Doğanızı size yok ettirirken resimlerini duvar kağıdı yapıp ekranınızda kandırdım...

Bilgilerinizi sanala yığıp harman yapıp çöplüğe dönüştürdüm, gerçeklerine ulaşmayasınız diye... Kelimeleri birbirine karıştırdım, herkese yetki verdim kakafoni oluşsun diye...

Güç onda idi, farkettim; çaldım kelimelerinizi...


 
Toplam blog
: 4
: 416
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

1971 doğumluyum...muhasebe ve mali işler üzerine özel sektörde çalışarak hayatımı idame ettiriyoru..