Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
 

Çalınan??? Satırlarım için...

Çalınan??? Satırlarım için...
 

KİTAP KAPAĞIM....


Sabahtan uyanıp da bilgisayarın başına oturup yazmak için delirdiğiniz oldu mu? Hani şu dünyevi sorumlulukları tüketip de…Onlar mı bizi tüketiyor yoksa….. Benim bu sabah oldu….Deliriyorum aklımdan geçenleri kağıda dökmek için…Nefret ediyorum yazmak ile arama giren tüm eylemlerden….İnanın şu anda evi paylaştığım bir erkek olsa idi çoktan kavga edilmiş küsülmüş ve bu bahane ile yazı yazmaya oturulmuştu. Yok yok ben tıpkı şu satırların kahramanları gibi olmuşum: ‘Yalnızlığın tadına vardıklarından ikisi de günlerini ayrı ve tek geçiriyordu.’ Bu şekilde geçiren de birbirine çılgınca aşık iki sevgili. Cümle de alıntı tabii ama ilerleyen satırları bekleyiniz lütfen…. Uzun bir 36 saatti benim için; uzun ve delirdiğim…Neden mi? Çünkü bana ait satırların yine yazılıp da kaynak belirtilmediğini gördüm. Facebook içinde gördüm önce ‘Düşsel Alıntılar’ sayfasında. Yüzlerce kez uyardım tık yok; bir de yorumlar siliniyor. Sonra bir iki yerde daha rastladım. Ve en şaşırtıcı olan da ‘Bazen olmaz , hayat istediğini sunmaz ..’ diye başlayan satırları bazı sitelerde Tom Robbins’ in AĞAÇKAKAN kitabından alıntı olarak gösterilmiş. İkilem bir durum. Öyle ise ilk ben mi yazdım çevirmen mi? İlk onlar yazdıysa ne mutlu bana kimlerle aşık atıyorum. Bu delilik bu buhran Cuma gecesi yani 9 temmuz gecesi başladı. Dün fırladım kitabı buldum, başladım okumaya Yok yok AĞAÇKAKAN kitabında Tom Robbins’ in böyle bir söz dizini; benzeri bile yok….. Muhteşem betimlemeler, incelemeler ve sözler var. Hele sigara paketi, develer ve piramitler……Benim yaşamım ile kesişen noktalar hele ki kayıp bir ülkenin prensesini anlatışı , hele ki aşka yapılan övgüler…..HEPSİ BANA YAKIN HATTA BELKİ BENDEN BİR PARÇA AMA……. Bazen olmaz , hayat istediğini sunmaz sunsa da uymaz…..Ya zaman yanlıştır, ya mekan belki de insan…’ satırları bu güzelim kitapta yoktur……… Şimdi sıra tüm kitaplarını yeniden okumakta…..Ama biliyorum hem de çok iyi biliyorum…. 2008 yılında bir aşk acısı için kalemimden dökülen ve bir sitede yayınladığım satırlar bana ait; ve de AŞKA DAİR DENEMELER sayfa 58 de yer almakta….. Ve bu yetmezmiş gibi dün gece bir de bir blogta NEYZENİN fotoğrafı üstünde görmedim mi sözlerimi…. Aramak bulmak çok kolay girin arama motoruna yazın sözleri dökülüyor…..yetişebildiklerimi ulaşıp uyarıyorum…. Özetle bu sabahı buldum Sakinleşmek için mavi balığımı ve kaplumbağamı yıkadım; yemlerini verdim…Kuşlarla sohbet ettim, çiçeklerime günaydın dedim…..Ve yukarıdaki alıntıyı sizler için Ağaçkakan kitabından ekledim. Ve diyorum ki ‘BAZEN OLMAZ , HAYAT İSTEDİĞİNİ SUNMAZ…..SUNSA DA UYMAZ….YA ZAMAN YANLIŞTIR, YA MEKAN, BELKİ DE İNSAN …..’ satırları bana aittir…..Lütfen görürseniz uyarınız ; kullananlar kaynak gösteriniz……Yazının aslı aşağıda yer almaktadır….. 

Sevgiyle…… 

BAZEN OLMAZ ‘’OLAMADIĞI ZAMAN.....YA DA BAZEN OLMAZ.....
Bazen olmaz …… Bazen olmaz ; hayat istediğini sunmaz, sunsa da uymaz…… Ya zaman yanlıştır; ya mekan belki de insan…… Bazen olmaz, ne kadar istesen de gönlünü isteğinin yoluna düşürsen de bazen olmaz…… O zaman kalan iki damla yaştır sanma ; O yaşların arkasında ruhunun her kayıpta kazandıklarını sakın ha hafife alma…. Hayat her zaman istediğimiz gibi akmaz. Çok çalışır çabalarsınız ama puan istediğiniz okulu tutmaz; çok beklediğiniz emek verdiğiniz bir iş vardır görüşme tarihi size uymaz….. Canınız kadar sevdiğiniz dostunuz vardır ; zaman içinde saptığı yollar sizin yollarınız ile uyuşmaz. Aşıksınızdır; eliniz ayağınız karışır görünce ;bir gülüşü içinizi yakar, ama ne yazık ki zaman ayrılığı çalar…….. Bazen olmaz hayat size umduğunuzu sunmaz……… O zaman size düşen vedadır geçmiş umutlara; belki de aşkı bırakmak başka bahara; ya da çalışmak başka bir sınava…. Belki de bunların içinde en zor bırakılacak olan dosttur; kim bilir belki de arada bir içilecek ortak bir fincan kahve bulunur………… İşte bizi en çok o zaman hayat sınar…. Neredeyiz, sunulanları alamayınca hangi yürekteyiz; biz biz miyiz yoksa tutunduğumuz ince iplikler miyiz? Tutunmalara takılıp giden miyiz; yoksa tutunmalardan sıyrılmayı başarıp da gerçek hedefi, gerçek bizi görecek miyiz? Bazen olmaz; aşkta , işte, dostlukta ve yaşamda bazen maya tutmaz……… O zaman kalan iki damla yaştır sanma…… O yaşların arkasında ruhunun her kayıpta kazandıklarını sakın hafife alma….’’ Eklenme Tarihi : 6 Eylül 2008
Okunma : 1459 KİŞİSEL BAŞARI AŞKA DAİR DENEMELER YONCA AYAS/MEZOPOTAMYA PRENSESİ Sayfa 58 

 
Toplam blog
: 106
: 680
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

Güneydoğu Anadolu bölgesinin Siverek  ilçesinden çıktım; üstüne Maarif Kolej eğitimi aldım ve tıp..