Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '19

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Çalışanımız Yok

Çalışanımız Yok. Türkiye Beyazay Derneği İzmir şubesinde ’kiler tamamen gönüllülük esasına göre faaliyetlerini sürdürmektedir. Amacımız toplumda arkadaşlarımızın hayat standartlarını yükseltmek Danışmanlık ve elimizden geldiği ölçüde maddi manevi destek.

 

Bu gün beni bir arkadaş aradı. Falanca sizde çalışmaya devam ediyor mu  aslında siz yaptığınız işlerde çalışıyorsunuz ve bize hizmete mecbursunuz anlamını çıkarabiliyoruz, ne kadar motivasyonumuzu düşürücü bir tavır. Sevgili arkadaşım Bekir yürüme engelli görme engellilerin programlarını öğrendi telefon ve bilgisayarlarına programlar kurdu. Bir gün bir arkadaş diyor ki siz bizim işimizi yapmak zorundasınız. Bizde hiçte öyle olmadığını ifade ederek  gönderdik. İşte bu odunlar bizim enerjimizi harcıyor hâlbuki tatlı dil güler yüzle gelse senin işini herkes yapar ben biri var ki hep takdir ederim. Sevgili Hüsnü ye Abla birçok görmeyende tanır biz kendisinden bir talebimiz olmamasına rağmen hediyesini alır ve bir ihtiyacımız olup olmadığını da sorar. Öyle olunca kim sizin işinizi yapmaz.

 

Bazıları neymiş biz bu işlerden para kazanıyormuşuz falan filan bizde karar verdik kimsenin işini yapmamaya zaten bu işleri parayla yapanlar var gitsin ona yaptırsın adam bin liraya bilgisayar alıyor Vakıflar Maaşıyla geçinen başka bir geliri olmayan arkadaşımıza ve derneğe iftira atıyor verme senin on liran bize bir şey katmaz ama şunu da düşün evinize bir tamirci çağırıyorsunuz ve adam sizden servis parası alıyor sizde bundan sonra bu işleri parayla yaptırırsınız bizde diğer dernek işlerine yoğunlaşırız benim işlerim yürür hiç bir zaman yanımızda olmayan ve sadece işi görülmesinden sonra bize selam dahi vermeyen insanları görmemiş olurum.

 

Yahu Bekir’in bir bilgisayarla 2 Gün uğraştığını bilirim sonrada yok şunu demiyor yok bunu okumuyor yine de uzaktan yardımla dahi işlerini yaparız bundan sonra oda yok bu gün arıyor çalışanınızla görüşeceğim şunu hatırlatayım bizim takibimizdeki öğrenciler bundan ayrı tutuluyor ilkokuldan beri takip ettiğimiz öğrenciler benim evladım sayılır onlara canım feda sakın kendileri için geçerli olduğunu düşünmesinler biz onlardan para almayı bırakın daha onlara para veririz çünkü onlar sayesinde  ben bu günlere geldim onlar sordu ben araştırdım ve öğrendim onlar benim evladım bende onların öğrencisiyim çünkü onlar beni geliştiriyor menfaatçilere sözüm onlar uzak olsunlar o yüzden çalışanımız yok gönüllümüz var gönlümüzü kıranlara da meylimiz yok.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..