Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Çalışkan Adem, araştırmacı, yazar olmaya karar verirse!

Meryemana!

Efes antik tiyatrosu!

Metropolis!

Çirkince, Şirince!

Keçi kalesi!

Selçuk kalesi!

Yedi uyuyanlar!

Örnek köy!

Araştırmacı yazarınız ben çalışkan adem.

Bu hafta sonu sizin için gezdim, gördüm, araştırdım.

Yöre halkıyla oturdum röportaj yaptım.

Zorlu kayalardan geçip, kavurucu sıcağın altında uzun yollar kat ettim.

Bir elimde kalemim, bir elimde not defterim. Cebimde fotoğraf çekmek için kullandığım cep telefonum.

Çok zor olmasına rağmen virajlı yollar kat ettim.

Bir an pes ettim, sonra düşündüm, ben araştırmacı bir yazarım, birçok okur kitlesine sahibim, milliyet blog’da halka mal olmuş bir ismim ben, nasıl olurda bu zorluklardan vazgeçebilirim.

Her şey bir tarafa hani ben o zoru seven kişi ne olmuştu.

Çok kilo almıştı.

Uzun zamandır da spor yapmıyor, bol bol sigara tüketiyordu.

Bu olmalıydı galiba bir an pes etme isteği.

Hayır dedim, olmuyor sayın çalışkan siz buraya halkı bilgilendirmeye, araştırma yapmaya geldiniz. Derhal işinize koyulun,

Cuma günü başlayan araştırmalarım. Pazar günü son buldu.

Size yukarıda başlık olarak verdiğim ve sizler için gezip gördüğüm, araştırdığım yerlerle ilgili bilgiler aktaracağım.

Benden ayrılmayın. Az sonra…

Resim:çalışkan adem

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..