Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '15

 
Kategori
Deneme
 

Çam Ağacı ve Cam; Adorno ile Bakıyoruz; Gördük Bizi ve Sizi

Çam Ağacı ve Cam; Adorno ile Bakıyoruz; Gördük Bizi ve Sizi
 

Aradan, aralıksız bakınca....


Para kazanmanın getirdiği alçalmadan bakınca...Tiksindin mi, zihninle uğraş!

"Tin" tin, tinimini hanım, "tin"....

Senin asıl yanlışlığın ne biliyor musun? Bilemedin, aşırı dürüstlüğün. Sen yanmışsın!

Kirden uzak duruyorum oysa, sorumluluklarımı özgürce kabullendim; eee, o zaman, sorun ne?

Önüm arkam: Sönüm!

Çam ağacına bakıyoruz Adorno ile, cama....Onlar bize bir baktılar, sonra bir daha yüzlerini göstermediler. Aydınlıkta ve karanlıkta seyrettik onları uzun uzun. Sıkılmadık, sıkmadık etrafımızdakileri. Yumuşaktık, ince ve kırılgan. Serttik, attığımızı vuran.

Hakikatin doğal toprağında çukurlar kazdım hepimiz için.

Normaliz. Sandığından daha normal. Bu iyi bir şey midir? Akıl penceresiz hücresinden gülüp duruyor halimize; ne var ki dünyamızda! 

Seni tanımadan önce mutluydum Adorno, senden sonra....

Dünya dehşet, yolculuğum Ağrı Dağı'na...

Dünyanın seyrinin sırrı bireyleşme ilkesinde saklıysa....saklandığın yerden çık! Sobeeee!...

1. Not: Bir insan, başka bir insan öykün ve insan haline gel!

2. Not:

Suyun üstündeyim

babam derdi

hep söz dinleyen çocuktum

gökyüzüne bakıyorum

varım ben varım

Adorno dediğin gibi

sadece varolmak

başka bir şey olmadan

teşekkürler.

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..