Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '12

 
Kategori
Yolculuk
 

Cam kenarı!

 

Uzun yolculuklarda hep isterim ki yanıma güzel bir hanım otursun, onunla yolculuk edeyim!

Ben cam kenarında oturayım, o koridor tarafında otursun!

İkramlarda kahve bardağını elleriyle versin bana!

“ Buyrun Ahmet Bey; kahveniz!”

“Teşekkür ederim Handan Hanım! Niye zahmet ettiniz!”

İsmi de Handan!

“Ne diyordum Handan; bir gün Kartalkaya’da kayak yaparken…!”

Açıldıkça açılırdım!

Can yeleği yanımda nasılsa!

Körolası muavin!

“ Biletinize bakabilir miyim bayaan!”

“Burası!”

“Bakayım!”

“Kardeş; hanımefendi burası dedi ya!”

“Bayım yan koltuktan müdahale etmeyelim! Bakayım Abla!”

Kıskanç bir bakış atıyor bana! Anlıyorum!

“Abla bir arka koltuk sizinki!”

“Nasıl olur? Yan yana almıştık!”

“Eveeet!”

“Biletçi yanlış kesmiş demek!”

“Vay alçak!”

Müthiş senaryolarım var bu konuda!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..