Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Can...

Can...
 

 

Yanan benim can ;
Yüreğine erimiş kurşun akıtılan,
Gözlerinde akacak yaş kalmayan.
 
 
Eriyen benim can ;
Saatlerin geçmediği , durduğu
Kelimelerin halimi anlatamadığı an.
 
 
Tükenen benim can ;
Biten her günün ardından ,
Sensizliği cehennemmiş gibi yaşayan.
 
 
Yollar boyu yaya benim can ;
Tüm yolların sana çıkmadığı an,
Çöldeki mecnun misali yanan.
 
 
Dertli benim can ;
Çarem sen olmadığından,
Hummalı ateşler içinde yanan.
 
 
Düşkün benim can ;
Elimden tutupta yok kaldıran,
Sebebim sensin biliyorsun kara sevdam.

 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..