Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '11

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Can Baba'ya sevgiyle...

Can Baba'ya sevgiyle...
 

Mezara şarap dökenler..


Ateş düştüğü yeri yakarmış 

Yananın halinden, yanmayan hiç anlamaz, 

Seni tanımayanın bunlara CAN'ı yanmazmış!

Bu olanlara da

sensiz bir cevap bulunmazmış CAN BABA!

 

Ben bu dünyaya gözlerimi açtığımda

bazı gerçeklere gözlerim sımsıkı kapalıydı. 

Göremediğim gerçekler için üzülemiyordum dolayısıyla.. 

BÖYLE MUTLUYDUM BE CAN BABA! 

 

Beni siz uyandırdınız!!

Sen ve ismini saymakla bitiremiyeceğim bitirimler.. 

"Haydi hobaa, uyan bakalım" diye gözlerimi açtınız. 

Biliyor musun Can Baba; 

Bazı gerçeklerden 

Çok korktum! 

Hatta ödüm koptu. 

Tekrar kapayasım geldi gözlerimi. 

Arayıp durdum eski düşüncelerimi. 

Onları bulup, incelediğimde. 

Gözlerim faltaşı gibi açıldı. 

Hepsi de 

Ne çok gözümde büyümüşlerdi! 

O kadar ki hepsi birleşip, uykumu getirmişlerdi. 

Güzeldi horuldamak, güzeldi sorunsuz uyku! 

Dedim ya öyle ben mutluydum yahu! 

 

Şimdi gerinme ve esneme zamanı 

Uykum da kaçtı 

Huzurumda! 

Uyuyanlara bakıyorum,  

Ne onlar beni anlar artık,

Ne ben onları!

Aramızda kalmadı tek bir ortak nokta! 

 

İşte bu yüzden,

senin mezarına şarap dökenleri de 

Bunu kınayanları ve

kışkırtanları da anlayamıyorum. 

Gel gör ki mezarını dağıtanları

çok iyi anlıyorum ve tanıyorum hatta

onlar bizim maallenin  

o...... çocukları Can Baba! 

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..