Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

Can Bonomo'nun Türkiye Eurovision 2012 şarkısını beğenemedim, Türkçe sözleri de bir garip

Can Bonomo'nun Türkiye Eurovision 2012 şarkısını beğenemedim, Türkçe sözleri de bir garip
 

Dün beklenen gün geldi.

 

Ülkem insanı saat 19.30 a kilitlendi.

 

TRT de Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye'yi temsil edecek, Can Bonomo, Bakü'deki yarışmada söyleyeceği şarkıyı seslendirecekti.

 

İnsanlar heyecanla beklediler.

 

Tabiî ki, beğenenlerde oldu, beğenmeyenlerde.

 

Bana da garip bir şarkı gibi geldi.

 

Ege gibi başlıyor, Trakya olarak devam ediyordu.

 

Arada şarkıcının uçar gibi, garip hareketleri vardı.

 

Hadi bakalım hayırlısı.

 

Şarkı şu siteden izlenebilir.

 

http://www.youtube.com/watch?v=d_F6H6--FrU

 

Benim merak ettiğim, Can Bonomo’nun albümümü çıkarmasından, daha çok uzun bir süre geçmeden TRT tarafından nasıl keşfedildiği idi.

 

Geçen yıl ilk elemede, havlu atmıştık.

 

Kimse çıkıp bir yorum yapmadı.

 

Bu senede öyle atacağız gibi görünüyor.

 

Can’ın şarkısını dinlerseniz, Sertap Erener’de olduğu gibi ruh yok. Bir denizcinin aşkını anlatıyor, gemiye bin, uçalım falan gibi sözler. Tutar mı acaba? Biraz zor gibi geliyor bana.

 

İsmi de ‘Love me back’ Bu beni tekrar sev anlamına gelmiyor, daha çok sırtımı okşa, sıvazla anlamına geliyor.

 

“Love me again” olsa daha iyi olmaz mıydı?

 

Belki düzenleme olur, şarkı iyi hale getirilir diye düşünüyordum, şarkıcı, “şarkının son hali bu, başka düzenleme olmayacak” dedi.

 

Şarkının Türkçe sözleri şu şekilde;

Hey hey baby love back today
Hey hey bebeğim sende beni sev bugün
Never lover sing my ship in say the way
Hiçbir aşık benim gemimde bu şekilde şarkı söylemezdi

O a a baby dan’t chat me down
Oh oh oh bebeğim beni engelleme
Give me a the lie me the know began
Bana bir yalan söyle ve ben başlangıcı biliyorum

I’m alone in say thinking lie the way my ship
Gemimde yalnızım söylediğin yalanı düşünüyorum
But you don’t care sözleri
Ama sen umursamıyorsun

Hope I do my ship baby I’ll make you fly
Gemimi umarım yaparım bebeğim seni uçuracağım
You love me and you know that baby don’t you like
Bana aşıksın ama biliyorsun, bebeğim sen beni
Like me like I like you and say na na na na na na na na…
Benim seni sevdiğim gibi sevmiyorsun ve diyorumki na na na

O o o way need a be rock’n roll
Oh oh oh bizim bir rockn rolla ihtiyacımız var
baby don’t you quash my self and make me fall
Bebeğim sen beni istila etme ve beni yıkma

O hey hey baby love back today
Oh hey hey hey bebeğim sende beni sev bugün
Don’t you never lover sing my ship in say the way
Hiçbir aşık benim gemimde bu şekilde şarkı söylemezdi

Hope I do my ship baby I’ll make you fly
Gemimi umarım yaparım bebeğim, seni uçuracağım
You love me and you know that baby don’t you like
Bana aşıksın ama biliyorsun bebeğim sen beni
Like me like I like you and say na na na na na na na na
Benim seni sevdiğim gibi sevmiyorsun ve diyorumki na na na
Na na na na na na na na na…

 

  

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..