Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '12

 
Kategori
Haber
 

Can Can Can Bo Bo Bo Can Bonomo :)

Can Can Can Bo Bo Bo Can Bonomo :)
 

Keyifsizim, bitkinlik var gibi üzerimde.  Eve  gelir gelmez ocağa çay koymam sanırım bu yüzden. İnce belli bardakta içtikçe diriliyorum sanki. Yanında da bişiler yerim; al sana akşam yemeği!  Ben keyif çayına geçmeden yeğenim yetişti ki biliyordum, yetişsin diye belki de çayı demledikçe demledim. O, yemekten yana koydu tavrını. Ve günün dedoşlarını yaparken ben keyif çayındaydım. Eh, kız elinden içmek de daha bir dinlendiriyor insanı. Dedoş derken,  Eurovizyon şarkısının bu gece sunulacağını söyledi. Unutmuşum kiii,, yakaladım.

Bir şarkı; kıpır kıpır,

Sohbet; kıpır kıpır;

Azerbaycan  Eurovizyon sorumlusu;  sadece heyecanlı demek haksızlık olur; candan, dost, bizden ve yine heyecanlı!..

Ve  kıyafeti; kıpır kıpır. "TRT koridorlarında bakan bir daha baktı", diyecek kadar doğal bir “velet”. İzmirli ne de olsa :)

Ve  Eurovizyon şarkımız: Love me back

Şarkıyı dinledikçe bulaştı bir şeyler, kıpraştım ve kendime geldim sanki. Nasıl anlatsam, sanki, sanki… yaz ortasında, sıcak sımsıcak bir havada, birden bastıran yağmurun, denizin üzerinde her damlada oluşturduğu kabarcıklar gibi kıpır, kıpır, sıcacık bir şarkı. Can Bonomo? O daha kıpır kıpır; yağmur olup tıpır tıpır yağan sanki kendisi.  Orkestra; onlar da öyle. Şarkı  almasa bile Can’ın bir derece alacağı kesin!.. diye düşündüm.

Şansı bol olsun!..

  

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..