Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '16

 
Kategori
Anılar
 

Can ciğerim Mehtap

Can ciğerim Mehtap
 

Mardin’in bir dağ köyünde öğretmendim. Küçücük bir kızımız vardı. Adı Mehtap’tı. Henüz beş aylıktı, aniden hastalandı, doktorlara yetiştiremedim aramızdan uçup gitti. Acısı hâlâ içimizdedir. Çok uzaklarda kaldı, ben ona yanarım. Ondan dolayı öğretmenliğimde hiç bir kız öğrencimi üzmedim. Şimdilerde sağ olsaydı 47 yaşında olacaktı. Onu unutmak asla mümkün değildir. Öbür dünyada kavuşuruz inşallah. O günlerde yazdığım bir şiiri sizlerle paylaşmak istiyorum. Hiç bir babanın böyle bir acının duymasını istemem. Yüce Mevlam ciğer acısını düşmanıma dahi vermesin. Bunu yaşayan bilir...Küçük Mehtabımın  şimdi   cennette minik kiuşlar gibi uçup gezdiğine inanığyorum. O' da bizi bekliyor... 

 

Ömrü Mehmetçiklere olsun...

******************************

Can ciğerim MEHTAP mehtap gibiydi

Gözü, kaşı kara kitap gibiydi

Meleklerle uçtu dönmemek üzre

Mermerde yazılı hitap gibiydi


Ömrün baharına ermedi gitti

Filizlendi yaprak dermedi, gitti

Altı Nisan bir kara pazar günü

Aniden uçtu, yaş vermedi gitti…

 

Abdülkadir GÜLER

Dicle Köprüsü ( Şiirler ) Ankara 1970

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..