Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Can dostum; Ruhum

Can dostum; Ruhum
 

Gülüm, bir gün ayrılacağımız haktan hakikat.

Bir bütün gibi yaşıyoruz ömrü lakin ben ruhum,

Sen topraksın can! Bir ohla bitecek yolculuğumuz.

Ve ben hakka gideceğim sen toprak olacaksın yeniden.

                             ****

Nevruzlar gelip geçecek kim bilir kaç 3em o zaman!

Harmanlar bereketlenip biz gibi dostlar büyüteceksin.

Adımı duyacaksın; can suyu! Lakin cevabın olmayacak.

Nebatlarla iç içe olacaksın; şakayık, gül, sümbül, ağaçlara.

Suyla hayat vereceksin nebata! Nevruzlarla anılacaksın.

Rahmanla başlayan rahimde canlandı nefesi ruhum.

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..