Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

ÖNAY BARIŞ KÖROĞLU

http://blog.milliyet.com.tr/onayca

24 Mayıs '14

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Can dostum benim...

Can dostum benim...
 

Beliz im..


Hayat bazen tatlı, bazen de acı.. Şarkının sözlerindeki gibi. Uzun süredir yazamıyordum. Yazmak için etkilenmek, yoğunlaşmak gerek. Ne yazık ki yaşamdaki her acı insanı bu noktaya getirmiyor.

Dostum, bebeğim, kuçu kuçum bu gün aramızdan ayrıldı.. 18 yaşını aşmıştı. Yıllar önce o'nu kaybettiğimi görürdüm rüyamda. Ter içinde uyanır, rüya olduğunu anladığımda sevinirdim. Bu gün yaşadığım rüya değildi ne yazık ki!!

Melek oldu Beliz im. Acaba hayvanların öte alemi nasıldır? Hayvan sevgisi canlı sevgisi demek.. 

Ayrıştırmamak gerekir. Ciğer aynı yanıyor. O'nu yaramaz, akılı, neşeli bir köpek olarak anımsıyacağım. Çok yoldaş oldu bana. Sevincimi, üzüntümü birlikte yaşadık. Prensler gibi yaşadı. Çok sevdik, çok değer verdik. Ancak bu değerleri o hak etti. 

Biliyorum ki o muhteşem enerjisi ile başka boyutlarda ışıldayacak. Seni çok özliyeceğim Beliz im. 

Dilerim gittiğin yerde de huzurlu ve mutlu ol..

Allah, bu dünyada ki tüm canlıların hak ettiği gibi yaşamalarını nasip etsin.. Benim için tüm canlılar aynı değerde. Işıklarda, süt gülünde uyu  kuçu kuçum. 

 
Toplam blog
: 50
: 1016
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

Anadolu Üniversitesi Ekonomi mezunuyum. Bir Kamu kuruluşundan yönetici olarak emekli oldum. Evliy..