Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '09

 
Kategori
Dostluk
 

Can dostum

Can dostum
 

senin için...


Can dostum..

Bir gün aydınlanacak kalbin.

Ağır taşlara vurduğun yüreğini sırtından indireceksin.

Gözlerin ufka bakacak,

Bendeki değerini hep göreceksin.

Ne zaman hüzne boğulsa gözlerin,

Ne zaman haykırsa yüreğin,

Ne zaman açılsa ellerin,

Bil ki ben hep yanında olacağım.

Kaldır yüzünü, akmasın yaşlar

Umudu tüketme artık yarınlar için,

Acıyı alma üstüne bu kadar,

Unutmadım, unutmam..

Senin herkesten büyük bir kalbin var.

Bil ki zamanla ağırlaşır acılar,

Bırak paylaşalım acıyı, sevinci seninle bir ömrün sonuna kadar.

Böyle bir yürek tanımayacağım hiç bir daha bilirim.

İçine akıttığın yaşları bir tek ben hissederim,

Sanma ki ben senden bir gün vazgeçerim,

Dilediğin bir dilek bin olsun hep bunu isterim..

Not : Herşeyden değerli can dostuma itafen yazılmışdır. Her an, her şartta her koşulda canını bile vermekten tereddüt etmeyeceğini bildiğim can dostum, hep ''can'' olarak yüreğimde kalacaksın. Bir gün eğer olur da uzaklaşırsa bedenler, bil ki ruhum hiç ayrılmayacak yüreğinden.. Sen hep var olacaksın.. Sanma ki senden bir gün vazgeçerim ve seninle bir an için bir saniye bile tereddüt ederim. Sen... Dünyamdaki sıcacık sarıldığım gerçek yüreksin. Ben sensiz, yüreksiz nasıl ederim..

 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..