Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

11 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Can evim

Can evim
 

Sevdim yalanını bilerek

Sevdim rüyalarımı süsleyişini

Biliyorum sen sevmedin

Ama ben sevdim, neden?

Ben istemedim sevmeyi

Ben seçmedim özlemeyi

Can evimdesin, kesip atamam

Can tatlı, can benim

Ya seversen

*

Tutmadığım ellerin

Dokunmadığım saçların

Bakmaktan usanmadığım gözlerin

Can evimde, kesip atamam

Can tatlı, can benim

Ya seversen

*

Can evim açık

Kilit vuramadım

Yollarına set kuramadım

Kulaklarım tıkamadım

Sevgi sesi duyamadım

Seni gene atamadım

Can evimdesin, kesip atamam

Can tatlı, can benim

Ya seversen

*

Cebirin Defteri 11.kasım.2012 ,Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..