Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Can kulağı (3)

Can kulağı (3)
 

Ufuk doğan sabahını bildi..


Duy Beni!.. 

Ufkumda güneşi görüyorum. 

O, öyle bir güneş ki,  

Güneşi bu anına kadar 

Hiç öğrenmemiş yüreğim 

Doğan sabahını bildi… 

.. 

O sabah,  

Duyduğum sesimle beni,  

Seherin serinliğiyle 

Tanıdığım güneşe yöneltti. 

İşte şimdi,  

Ne korku ne titreme kaldı bende. 

Bitimsiz huzur içindeyim… 

.. 

O sabah,  

Elimin yıldızına eremedim,  

Ama gördüm! 

Parlayan yüreğim görünce güneşini 

Evrenim tanıdığım sesle doldu aniden. 

Tarifsiz sevincimle kanat çırptım,  

Yürekten… 

.. 

Her sabah,  

Avucumda yıldızım,  

içimde güneşim,  

O sesi dinledim, dinledim. 

Dinledim! 

Hayat boyu hep yeniden 

Dinleyeceğim de,  

Yıldızımla güçlenen elimden!.. 

.. 

Yegâh Elif Mirzâde 

 
Toplam blog
: 191
: 769
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

“Yazı yazmak” bir Yürek Yolculuğudur. Okumak ve yazmak bana Edebiyat alanının kapılarını açtı… Ed..