Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Can oldum

Can oldum
 

Dünya hali bir bozulmuş talanken

On sekiz bin âleminde hayalken

Düne kadar varlığım bir yalanken

Gör ki bu gün bir bedende can oldum

 

Açıp görünmeyen gönül gözünü

Amaç edip Mürşidimin sözünü

Dar'a çekip şu nefsimin hazzını

Döndüm özüme de yine ben oldum

 

Yakıp serde kine dönmüş ahtımı

Ak eyleyip karalardan bahtımı

Terk eyleyip sarayımda tahtımı

Hakkın sağdık canlarına han oldum

 

Kerbela çölünde cefa çekerek

Günay'ım Banaz’da dara çıkarak

Kırkların Ceminde niyaz ederek

Sevgi olup kırk kişiye pay oldum

 

Günay Aktürk

 
Toplam blog
: 25
: 106
Kayıt tarihi
: 09.06.16
 
 

Düşünen bir madde! Edebiyat, felsefe, bilim ve evrim meraklısı bir kitap kurdu. Bilim ve sanat! İ..