Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Can pazarı

Gecenin koyu karanlığını delen siren sesleri, canhıraş feryatlar kulaklarımda köprünün üzerinde yatan insanlar ve hurdaya dönmüş araçlara bakarken, içimi çaresizlik duygusu kapladı. Yine bir Trafik kazası, anlamsız koşturmaca yine kural ihlalleri sönen hayatlar ve kaybedilen yaşamlar. Yaşamda ne olduğumuzu nerden gelip nereye gitmek te olduğumuzu Ölümle yaşamın iç içe geçtiği can pazarının yaşandığı görüntü, orda sessizce yardım bekleyen bedenlere bakarken, hiç tanımadığım bir insanın bu dünyadan başka bir dünyaya yolculuğunda elini tutan ben , birbirimizden habersiz yaşamlarda soluklanırken kendi ölümümü düşündüm. Nerde ve kimler yolculuyacaktı beni.

Etrafta koşturan insanların yüzünde yardım edememenin çaresizliğine, acı içinde kıvranarak yatan insanların gözlerindeki acıya, Ambulansın siren sesinin içimi kulaklarımı çizen sesine daha fazla dayanamayacağımı fark edip arabamızın içine oturdum. Boş gözlerle etrafı izlemeye, içimdeki boşluk duygusunu yok etmeye tekrar tutunmaya hissetmeye çalıştım yaşamı. Az önce neşe içinde arabalarında yaşama geleceğe umutla bakan şimdi acı içinde yerde kıvranan ölen insanların basit Trafik kurallarına uymamasından bize bir şey olmaz mantığı ile hareket etmesinin sonucunda sönen hayatları düşündüm. Yağmurun altında acı içinde yatan ben ve benim ailemde olabilirdi.

Boğazıma tıkanan acı ile nefessiz kaldım. Trafik terörüne kurban verdiğimiz insanlarımızın, Dünyanın hiçbiryerinde göremeyeceğimiz görüntüleri karşımda idi.Yaşam ve ölüm siz karar verin.

Sol yanınıza baktığınızda yaşamın kendi doğallığında aktığını, sağ yanınızda aradan geçen dakikalara rağmen hala yardım için kımıltıtısız bekleyen insanlar.Yaşamın tatlı sıcaklığı ile ölümün soğukluğu ellerimde, düşünceler beynimi kemirirken, daha fazla dayanamayıp gecenin karanlığında arkamızda bir sürü acılı sancılı yaşamlar bırakıp yola devam dedik. Dikkatli yavaş yavaş taki tekrar o acı görüntüler hafızamızdan silinip yine kuralları hiçe sayıp bana bize birşey olmaz deyip tüm Trafik kurallarını ihlal edinceye kadar.

 
Toplam blog
: 24
: 606
Kayıt tarihi
: 05.11.07
 
 

Ankarada yaşıyorum. Yaşamım boyunca hep yazdım ama hiç başkaları ile paylaşmayı düşünmedim. Bana ..